پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403
تاريخ:هجدهم بهمن 1399 ساعت 16:32
کد : 50323

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت؛

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت؛

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت؛
در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت؛
در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت؛
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش تیمی مسابقات تنیس روی میز مقام نخست را کسب کرد
تنیس
در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، تیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش تیمی مسابقات تنیس روی میز مقام نخست را کسب کرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز دوم و مشهد و بابل مشترکا مقام سوم را کسب کردند

به گزارش مفدا، دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت ویژه بانوان در روزهای پایانی خود منتخبان مسابقات تنیس روی میز در بخش‌های تیمی و انفرادی را شناخت.

تیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش تیمی مسابقات تنیس روی میز مقام نخست، شیراز دوم و مشهد و بابل مشترکا سوم را کسب کردند. در بخش انفرادی تنیس روی میز مدال طلای این مسابقات به "منیره فیضی" ورزشکار شیرازی رسید و "فاطمه خزایی" از دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقام نایب قهرمانی را کسب کرد. همچنین "طیبه موسوی" از مشهد و "صغری علی‌اصغرزاده" از تبریز مقام سوم مشترک را در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز کسب کردند.

فهیمه سپهری؛ مربی تیم تنیس روی میز دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تیم ها اختلاف فنی اندکی با هم داشتند و هشت تیمی که به مرحله "یک چهارم" نهایی صعود کردند بسیار قدرتمند ظاهر شدند.

مربی تنیس روی میز اصفهان ادامه داد: چهار تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی تیم‌هایی بودند که بازی خوبی داشتند و حق همه آنها مدال طلا بود.

سپهری ضمن تقدیر از مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بهتر است از سال آینده تیم ها با یک یا دو بازیکن ذخیره در مسابقات حضور یابند تا در صورت مصدومیت هر یک از بازیکنان، تیم ها با مشکلی رو به رو نشوند.


Mefda.ir

http://www.abai.ir/News/1/50323
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی