دو شنبه 17 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيستم بهمن 1399 ساعت 13:25
کد : 50349

بوکس

نشست ستاد عالی بازی های المپیک با ۵ فدراسیون المپیکی

نشست ستاد عالی بازی های المپیک با ۵ فدراسیون المپیکی
نشست ستاد عالی بازی های المپیک با ۵ فدراسیون المپیکی


نشست ستاد عالی بازی های المپیک با ۵ فدراسیون المپیکی
نشست اعضای ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی طی هفته جاری با حضور نمایندگان ۵ فدراسیون المپیکی برگزار می‌شود تا در خصوص مسائل پیرامون آنها بحث و تصمیم‌گیری شود.
به گزارش خبرنگار مهر، ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی متشکل از نمایندگان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک سه شنبه تشکیل جلسه می‌دهد. این نشست که به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برگزار می‌شود به بررسی مسائل المپیکی پیرامون ۵ رشته اختصاص دارد.

کاراته، تیروکمان، بوکس، شمشیربازی و دوومیدانی رشته‌هایی هستند که قرار است در نشست پیش رو و در حضور مسئولان مربوطه آنها، وضعیت‌شان برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ بررسی شود.

نمایندگان این ۵ رشته المپیکی طی هفته‌های گذشته در جلسات کمیته کارشناسی ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی شرکت داشته و پیرامون المپین های خود گزارش لازم را ارائه کرده بودند. بررسی نهایی این گزارش‌ها در نشست ستاد عالی در حضور شخص وزیر ورزش و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک انجام می‌شود. این نشست ساعت ۱۰ صبح سه شنبه در محل وزارت ورزش آغاز می‌شود.

کاراته و شمشیربازی با ۴ سهمیه، بوکس و دوومیدانی با ۲ سهمیه و تیروکمان با یک سهمیه حضور خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را قطعی کرده‌اند.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک مردادماه سال آینده برگزار می‌شود.

http://www.abai.ir/News/1/50349
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی