جمعه 21 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و ششم بهمن 1399 ساعت 12:32
کد : 50363

واکنش اهالی ورزش و فوتبالیست‌ها به فوت میناوندواکنش اهالی ورزش و فوتبالیست‌ها به فوت میناوندواکنش اهالی ورزش و فوتبالیست‌ها به فوت میناوندواکنش اهالی ورزش و فوتبالیست‌ها به فوت میناوند
واکنش اهالی ورزش به فوت میناوند

واکنش اهالی ورزش و فوتبالیست‌ها به فوت میناوند

واکنش اهالی ورزش و فوتبالیست‌ها به فوت میناوند
واکنش اهالی ورزش و فوتبالیست‌ها به فوت میناوند
شماره 25 آسمانی شد"

واکنش اهالی ورزش و فوتبالیست‌ها به فوت میناوند
درگذشت ناگهانی مهرداد میناوند، بازیکن اسبق تیم مل فوتبال ایران و پرسپولیس تهران موجب واکنش اهالی ورزش و جامعه فوتبال شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهرداد میناوند، مدافع سابق پرسپولیس تهران، امشب، هشتم بهمن ماه، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. میناوند که 3 روز قبل به دلیل ابتلا به بیماری کووید-19 در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود، با تنفس مصنوعی ادامه حیات می‌داد.
میناوند سابقه قهرمانی در لیگ ایران، لیگ اتریش، جام حذفی اتریش و 2 مرتبه قهرمانی در سوپرکاپ اتریش را در کارنامه داشت. او نخستین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بود و 14 بار برای اشتورم‌گراتس در این رقابت‌ها به میدان رفت و سابقه بازی مقابل تیم‌های بزرگی همانند رئال‌مادرید و منچستریونایتد را در کارنامه داشت.

درگذشت میناوند در 45 سالگی موجب شوک هواداران فوتبال، اهالی این رشته ورزشی و جامعه ورزش شد. چهره‌ها و باشگاه‌های ورزشی به این اتفاق ناگوار در ادامه شیوع همه‌گیر ویروس کرونا واکنش نشان داده و با خانواده این پیشکسوت فقید همدردی کردند.
پیام تسلیت کالدرون
گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی که سابقه همکاری با پرسپولیس را در کارنامه دارد نیز به درگذشت این چهره ورزشی واکنش نشان داد
وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال تهران هم یکی از بازیکنان این تیم بود که به درگذشت میناوند واکنش نشان داد.
مهرداد میناوند از میان ما رفت

باشگاه گل گهر سیرجان نوشت: «داستان مهرداد کوتاه بود؛ قدر یک چشم به هم زدن. اما او آنقدر در لباس مقدس تیم ملی خاطره شیرین ساخته که مرور آن همه چیز را زنده نگه دارد.

هیچ ویروسی خاطره را به تخت بیمارستان نمی‌کشد و پایانی در کار نخواهد بود.»
زانیار خسروی و محسن یگانه، دو خوانده موسیقی پاپ هم با انتشار تصاویری از میناوند درگذشت او را به جامعه فوتبال تسلیت گفتند.

مهرداد، آسمانی شد
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان ضایعه درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را به خانواده ایشان، اهالی فوتبال و جامعه ورزش ایران تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت و برای خانواده محترم این عزیز صبر جمیل مسئلت می‌نماید.
رفتنت را باور نکردم
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران هم به ضایعه تلخ درگذشت میناوند واکنش نشان داد.

http://www.abai.ir/News/1/50363
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی