يک شنبه 16 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و ششم بهمن 1399 ساعت 16:22
کد : 50365

بولینگ و بیلیارد

بولینگ و بیلیارد

بولینگ و بیلیارد
برگزاری مسابقات بولینگ جام رسانه
اسکندری: بولینگ و بیلیارد در میان جوانان پر مخاطب است

اسکندری: بولینگ و بیلیارد در میان جوانان پر مخاطب است
فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با همکاری سازمان ورزش شهرداری استان تهران به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات بولینگ ویژه رسانه های ورزشی را برگزار می کند.


به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با همکاری سازمان ورزش شهرداری استان تهران به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات بولینگ ویژه رسانه های ورزشی را برگزار می کند. از این رو رسانه های علاقه مند به حضور در این رویداد می توانند بصورت رایگان با ارسال معرفی نامه به روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس از طریق نشانی bowling.mediacup@gmail.com نسبت به ثبت نام بازیکنان در دو بخش آقایان و بانوان(هر بخش یک تیم جداگانه، که متشکل از سه بولر خواهد بود) تا تاریخ بیست و پنجم بهمن ماه اقدام نمایند.

لازم به توضیح است به تیم های برتر در دو بخش آقایان و بانوان جوایز و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

پیش از این هاشم اسکندری، رییس فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس با بیان اینکه آمادگی داریم با همکاری سازمان ورزش، اقدامات توسعه ای بولینگ و بیلیارد در شهر تهران داشته باشیم، گفت: ورزش های بولینگ و بیلیارد از رشته های پر مخاطب در میان جوانان است و می توان آموزش های خوبی در این باره ارائه داد.

http://www.abai.ir/News/1/50365
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی