سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
تاريخ:چهارم اسفند 1399 ساعت 15:15
کد : 50381

فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء

فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء

فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء
فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء
کسب پنجاه مدال توسط دو و میدانی کاران کاروان ورزشی ایران در مسابقات جهانی پیوند اعضاء
در روز پایانی بازی های جهانی پیوند اعضاء ورزشکاران دو و میدانی کار به میدان رفتند و با کسب ۸ مدال طلا، ۲۳ نقره و ۱۹ برنز در مجموع مدال ۵۰ را به جمع مدال های کاروان ایران افزودند.

در بخش بانوان، پانیذ محمودی در پرتاب وزنه طلا گرفت و در نیزه، دیسک و توپ هر کدام یک مدال نقره را از آن خود نمود. مریم شریفی در پرتاب نیزه و پرتاب دیسک طلایی شد و همچنین در پرتاب توپ نقره گرفت.کلثوم ابراهیمی توانست در پرتاب توپ نقره و در پرتاب نیزه و وزنه دو برنز را بدست آورد. معصومه رضایی در دو صد متر، دویست متر و چهارصد متر مدال برنز را بر گردن آویخت. فتانه تبرته فراهانی نیز توانست نقره دو چهارصد متر را از آن خود کند. سحر مهدوی پور مدال نقره دو هشتصد متر را از آن خود کرد تا بانوان دو و میدانی کار با کسب سه مدال طلا، هفت نقره و پنج برنز به تعداد مدال های کاروان ایران اضافه نمودند.

یازده مرد دو و میدانی کار کشورمان همگی مدال گرفتند، علی جعفری با سه طلا در مواد پرتاب توپ ، وزنه و دیسک و یک نقره در پرتاب نیزه شاهکار کرد. علی موسوی نور سه نقره در پرتاب توپ، پرش ارتفاع و دوی امدادی ۴۰۰ متر گرفت و برنز دو چهارصد متر و پرش طول را نیز بر گردن آویخت. علی حیدری با طلای پرتاب توپ، نقره پرتاب نیزه و پرتاب وزنه و برنز پرتاب دیسک چهار مدال کسب کرد. سعید منتظر پرچی در دو امدادی چهارصد متر نقره را بر گردن آویخت و دو برنز در دو صد متر و پرش طول کسب کرد. صادق محمدی نقره پرتاب دیسک، برنز پرتاب توپ و پرتاب وزنه را از آن خود کرد. موسی خلیفه در پیاده روی ۵۰۰۰ متر مدال نقره را بدست آورد و در دو چهارصد متر برنز گرفت. میثم همتی نیز در رده سنی خود، نقره پیاده روی ۵۰۰۰ متر، نقره دو امدادی چهارصد متر و نقره چهارصد متر را بدست آورد. انعام رهبر سه مدال نقره در مواد دو صد متر، دو چهارصد متر، دو امدادی و یک برنز در پرش طول را از آن خود کرد. سجاد فتح اللهی به دو برنز پرتاب توپ و پرتاب وزنه رسید. سعید بهزادی نقره پرتاب توپ را گرفت و مرتضی فنایی یک طلا در پیاده روی ۵۰۰۰ متر و سه مدال برنز در پیاده روی جاده ، دو ۱۵۰۰ متر و ۸۰۰ متر را بر گردن آویخت. مردان با کسب پنج مدال طلا، شانزده مدال نقره و چهارده برنز به افتخارات کاروان ایران افزودند.

عکس از جیسون

http://www.abai.ir/News/1/50381
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی