سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
تاريخ:دهم اسفند 1399 ساعت 12:06
کد : 50396

والیبال

والیبال

والیبال
والیبال

محمدی راد در گفتگو با مهر:

امیدوارم مسابقات لیگ والیبال به مسابقات قهرمانی کشور تبدیل نشود

رحمان محمدی راد در گفت و گو  درباره حضور تیمش در نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: خوشبختانه پس از دومین سال حضورمان در لیگ برتر موفق شدیم به نیمه نهایی مسابقات صعود کنیم به همین دلیل بسیار خوشحالیم و جا دارد از مسئولان و مدیران باشگاه به دلیل حمایت هایشان تشکر کنم.سرمربی تیم والیبال سپاهان تاکید کرد: امیدوارم لیگ برتر والیبال به مسابقات قهرمانی کشور تبدیل نشود.

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: دو روز به تیم استراحت دادیم و از روز یکشنبه تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد که برای مسابقات نیمه نهایی مقابل سیرجان آماده شویم.

وی تاکید کرد: سهند الله وردیان و مجتبی مرندی را در دو بازی گذشته خود نه به صورت صددرصد اما به طور موقت توانستیم در بازی استفاده کنیم، امیدوارم روند بهبودی آنها سرعت گیرد و بتوانیم با قدرت بیشتری در نیمه نهایی حاضر شویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اظهار داشت: همانطور که شاهد هستید حضور در نیمه نهایی کار سختی بود. تیم شهرداری ورامین را در دو بازی شکست دادیم؛ اما دو بازی که رقابت در آن بسیار نزدیک و فشرده بود. همانطور که می‌دانید هنوز تکلیف دو تیم دیگر نیمه نهایی مشخص نیست وچهار تیم برای صعود به نیمه نهایی تلاش می کنند و این نشان می دهد چقدر حضور در نیمه نهایی کار سخت و پرفشاری بود. تیم سیرجان یکی از تیم های قابل احترام می باشد، در طول فصل جزو تیم های بالای جدول بود، پیش بینی بازی باکیفیتی را مقابل این تیم داریم.

محمدی راد در پاسخ به این سوال که احتمال دارد لیگ سال آینده با ۱۶ تیم پیگیری شود، نظر شما چیست، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و طبق آیین نامه، مسابقات فصل آینده با ۱۲ تیم برگزار شود، رقابت ها نیز به صورت رفت و برگشت باشد مانند مسابقات فوتبال که هر هفته یک رقابت برگزار می شود و مسابقات به صورت رفت و برگشت است.

وی تاکید کرد: همانطور که شاهد بودید در دور برگشت رقابت های لیگ والیبال که به صورت متمرکز برگزار شد باز هم شاهد ابتلای برخی بازیکنان و تیم ها به ویروس کرونا بودیم. امیدوارم مسابقات لیگ والیبال به مسابقات قهرمانی کشور تبدیل نشود و سال آینده شاهد برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت باشیم، امسال تیم های شهرستانی از این بابت آسیب دیدند اما سکوت کردند و اجازه دادند مسابقات برگزار شود. امیدوارم سال آینده اینگونه نباشد و طبق یک برنامه مدون و زمانی مشخص شاهد برگزاری رفت و برگشت رقابت ها باشیم.

محمدی راد افزود: برگزاری رقابت ها با ۱۶ تیم کار درستی نیست، شاید بخواهند رقابت ها را در دو گروه برگزار کنند که آن وقت به تنها کشوری در جهان تبدیل می شویم که لیگ مان اینگونه است به شیوه لیگ ملت ها شرایط کاملاً سخت خواهد شد. در برگزاری لیگ متمرکز امسال نیز یکسری تیم های ذینفع مانند تیم های تهرانی و تیم های نزدیک به تهران موافق بودند، اگر هدف فدراسیون گسترش والیبال در استان هاست می تواند از لیگ دسته یک آغاز کند و شخصیت و احترامی برای لیگ دسته یک و لیگ برتر قائل شود.

وی در ایان گفت: امیدوارم در نهایت فدراسیون که تصمیم گیرنده است قانونمند عمل کند و تصمیمی بگیر د که به نفع والیبال باشد. با اضافه کردن تعداد تیم ها شاهد کاهش سطح کیفی مسابقات خواهیم بود

http://www.abai.ir/News/1/50396
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی