جمعه 21 ارديبهشت 1403
مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود

مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود

مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود
مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود
گنبدکاووس - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان پنجشنبه و جمعه این هفته با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران و مالکان اسب‌ها برگزار می‌شود.

بهروز نیازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با برگزاری هفته پایانی کورس اسبدوانی "آق قلا" در جمعه گذشته، از این پس مسابقات سوارکاری پاییزه گنبدکاووس روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و ثبت نام‌های صورت گرفته، روز اول هفته سوم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس فردا پنجشنبه با شرکت ۵۶ راس اسب از نژادهای "ترکمن، دوخون و تروبرد" در پنج دور هزار متری و یک دور هزار و ۲۰۰ متری برگزار می‌شود.

نیازی اضافه کرد: جوایز نقدی پیش بینی شده روز نخست هفته سوم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۱۱ میلیون است که به صاحبان اسب های برتر پرداخت خواهد شد.

رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس ادامه داد: روز دوم مسابقات اسبدوانی این شهرستان نیز روز جمعه با شرکت ۵۸ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد، در پنج دور هزار متری و یک دور هزار و ۲۰۰ متری برگزار خواهد شد.

وی گفت: جوایز نقدی پیش بینی شده برای روز دوم این مسابقات نیز یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون هزار ریال است که به صاحبان اسب‌های برتر اهدا می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم استان گلستان بویژه ترکمن ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی هرسال در سه شهرستان گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود.

http://www.abai.ir/News//60600
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی