چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
لیگ دسته اول فوتبال زنان

لیگ دسته اول فوتبال زنان

لیگ دسته اول فوتبال زنان
سایپای مشهد برنده بازی نیمه تمام مقابل صبامهر تبریز شد
سرپرست هیات فوتبال گنبد گفت که طبق اعلام نماینده فدراسیون فوتبال، تیم سایپای مشهد برنده بازی نیمه تمام د چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت مقابل صبامهر تبریز در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور به میزبانی گنبدکاووس معرفی شد.
سیدامین حسینی روز پنجشنبه به گزارش آبا و به نقل از خبرنگار ایرنا اظهارداشت که بازی ۲ تیم صبامهر تبریز و سایپای مشهد در دومین روز مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور به دلیل اعتراض تیم تبریز با نظر داور بازی نیمه تمام ماند.
وی افزود: تیم سایپای مشهد دقیقه ۴۰ موفق به زدن دومین گل خود شد و نتیجه بازی ۲ بر یک به نفع این تیم تغییر کرد اما بازیکنان تیم صبامهر تبریز در نشانه اعتراض به تصمیم داور در پذیرفتن این گل، زمین بازی را ترک کردند.

سرپرست هیات فوتبال گنبدکاووس اضافه کرد: نماینده فدراسیون فوتبال، نتیجه نهایی دیدار این ۲ تیم را سه بر صفر به نفع سایپای مشهد اعلام کرد.
در حال حاضر ملی پوشان شهرکرد با ۲ بازی و ۲ برد در صدر جدول گروه الف لیگ دسته اول فوتبال بانوان قرار دارد و تیم‌های سایپای مشهد با یک برد و یک تساوی، امید جلین گلستان با یک باخت و یک تساوی و صبامهر تبریز با ۲ باخت در رده‌های بعدی هستند.
چهار تیم حاضر در این گروه از رقابت‌ها که امروز استراحت دارند، جمعه ۳۱ اردیبهشت برگزار بازی سوم خود را برگزار می‌کنند که ابتدا تیم‌های سایپای مشهد و ملی پوشان شهرکرد با هم دیدار می‌کنند و در ادامه نیز ۲ تیم امید جلین گلستان و صبامهر تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور در گروه الف از ۲۸ اردیبهشت به میزبانی گنبدکاووس در استادیوم پنج هزار نفری این شهر آغاز شد.
مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور یک ماه پیش در چهار گروه به میزبانی شهرهای مختلف برگزار شد که از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود کردند.
اکنون مرحله نهایی مسابقات لیگ یک فوتبال بانوان کشور در ۲ گروه در حال برگزاری است که از هر گروه یک تیم که بهترین نتایج را بدست آورد به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود خواهد کرد.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

گلستان طی سال های اخیر تیمی در سطح اول فوتبال زنان کشور نداشته اما در حال حاضر شادی مهینی سرمربی تیم ملی دختران زیر ۱۷ سال از اهالی این استان است.

http://www.abai.ir/News/1/60727
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی