سه شنبه 1 خرداد 1403
تاريخ:دهم خرداد 1400 ساعت 13:02
کد : 60754

در آخرین تمرین تیم ملی چه گذشت؟ امیدی که تزریق شد

تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی
در آخرین تمرین تیم ملی چه گذشت؟ امیدی که تزریق شد
در اخرین تمرین تیم ملی با حضور اصحاب رسانه در جزیره کیش، بازیکنان با انگیره و یکدلی تمرین کردند.
به گزارش آبا به نقل از ایرنا، دومین تمرین تیم ملی با حضور اصحاب رسانه در آب و هوای گرم و شرجی جزیره کیش و ورزشگاه المپیک برگزار شد؛ آخرین تمرین ملی‌پوشان در جزیره و پیش از اعزام به بحرین.
شاگردان دراگان اسکوچیچ مصمم و با انگیزه در این تمرین نیز حاضر بودند و حالا با اضافه شدن محمدرضا اخباری و سیامک نعمتی، تنها سامان قدوس برای تکمیل شدن نفرات باقی مانده است.

با توجه به اینکه قرار نیست مراسم بدرقه‌ای برای ملی‌پوشان با حضور اصحاب رسانه برگزار شود این آخرین تمرینی بود که تصاویرش به صورت اختصاصی مخابره شد و تصاویری که به جای مانده انگیزه، هدف، انرژی و یکدلی بازیکنان و کادر فنی را نشان می‌داد.
در این روزها می‌بایست حواشی پیرامون تیم ملی کم و کمتر شود و به همین خاطر ضعف‌های موجود را بهتر است فعلا باز نکنیم. اینکه در هر ۲ تمرین ناهماهنگی‌هایی در بخش رسانه‌ای وجود داشت؛ اینکه افراد غیرمسوول زیادی در کنار زمین حضور داشتند؛ اینکه اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ی قابل توجهی رخ داد که تمرکز را در بیرون از زمین از بین برد و ...

حالا ملی‌پوشان با تصاویری امیدبخش به بحرین اعزام می‌شوند. تصاویری که نویدِ اخبار خوبی را می‌دهد. اخباری که روز بیست و پنجم خردادماه مخابره خواهد شد. به امید آن روز...

http://www.abai.ir/News/1/60754
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی