شنبه 22 ارديبهشت 1403
موسوی: استقلال در این شرایط به پیروزی مقابل تراکتور نیاز دارد

موسوی:

موسوی:
استقلال در این شرایط به پیروزی مقابل تراکتور نیاز دارد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال به پیروزی مقابل تراکتور نیاز دارد چرا که شکست این تیم سبب خواهد شد با روحیه بهتری مسابقات آینده را برگزار کند.

«علی موسوی» روز سه‌شنبه به گزارش آبا به نقل از ایرنا اظهار داشت: استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم شایستگی پیروزی را داشت اما با اشتباه داوری نتوانست برنده شود.

وی افزود: استقلال در هفته‌های گذشته چند برد خوب را به دست آورده بود و می‌توانست این روند را در اراک ادامه دهد اما گل صحیح ارسلان مطهری آفساید گرفته شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری این همه به ضرر استقلال است و مدام این تیم از این موضوع ضرر می‌کند.

موسوی تصریح کرد: استقلال توان خود را معطوف به جام حذفی خواهد کرد و در این جام شانس اول قهرمانی خواهد بود و می‌تواند در پایان فصل یک جام بگیرد.

وی همچنین گفت: البته دیدار حساسی هم امروز مقابل تراکتور در تهران دارد و پیروزی مقابل این تیم باعث‌ خواهد شد روحیه آبی‌پوشان افزایش پیدا کند و آنها با روحیه بهتری مسابقات آینده را برگزار کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: دیدار برابر تراکتو همیشه سخت و دشوار بوده اما آبی‌پوشان توانایی شکست این تیم را دارند.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور از هفته بیست و ششم لیگ برتر (سه‌شنبه) ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می‌شود.


 

http://www.abai.ir/News/1/60860
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی