شنبه 15 ارديبهشت 1403
زهرا لاری، نماینده امارات متحده عربی با حجاب اسلامی، قهرمان حرکات موزون اسکی روسیه شد.

نماینده امارات متحده عربی با حجاب اسلامی،

 نماینده امارات متحده عربی با حجاب اسلامی،
قهرمان حرکات موزون اسکی روسیه شد.
بیوگرافی مریم امینی قهرمان رقص روی یخ و همسرش + اینستاگرام و مهاجرت
علت مهاجرت و عکس و تصاویر و جزییات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مریم امینی وجود خارجی ندارد و ویدیویی که در شبکه های اجتماعی به نام مریم امینی دست به دست میشود مربوط به خانم زهرا لاری قهرمان اسکی روی یخ اهل امارات است
در زیر بیوگرافی از مریم امینی در برخی از پیج های اینستاگرامی منتشر شده که در زیر مشاهده میکنید

بیوگرافی
مریم امینی متولد 1371 در شیراز میباشد که از اسکی بازان روی یخ بود اما علاقه زیاد او به رقص باعث شد که وارد رشته اسکی بازی روی یخ شد و توانست در این حرفه بسیار خوب عمل کند.

او به دلیل اینکه رشته اسکی رقص روی یخ در ایران وجود نداشت مجبور شد به ترکیه مهاجرت کند و در مسابقات اسکی رقص روی یخ شرکت کند و استعداد خود را به معرض نمایش بگذارد.

او در مسابقاتی که در روسیه برگزار شد توانست با حجاب کامل مقام نخست را به دست اورد و قهرمان این مسابقات گردد.

ویدیو های او در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است و بسیاری از مردم او را تحسین کردند.

رشته رقص روی یخ
گفتنیست رقص روی یخ ( به انگلیسی Ice dancing ) یک رشته از ورزش اسکیت نمایشی ( Figure Skating )است که از ورزش رقص بالروم جهانی طراحی شده است .در سال 1952 ، این رشته به رقابت های قهرمانی اسکیت نمایشی جهان پیوست و در بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۷۶ یک ورزش بازی های مدالی المپیک زمستانی گردید

زهرا لاری کیست
شاهزاده رقص یخی در حجاب، تصاویر و بیوگرافی نخستین دختر جوان و جذابی که قهرمان پاتیناژ کار با حجاب لقب گرفت. زهرا لاری متولد جمعه 12 اسفند 1373 ملقب به شاهزاده یخی در حجاب یک اسکیت باز اسکار (ایران الصل اماراتی ) است

و اولین اسکیت باز از امارات متحده عربی برای رقابت در بین‌المللی است. او دو بار قهرمان ملی امارات در سال 2016 و 2018 شده‌است.
خارج از خبرها
زهرا لاری دختر ایرانی الاصل از امارات متحده عربی، قهرمان رقص اسکی روسیه شد.

به گزارش اسپوتنیک، زهرا لاری، نماینده امارات متحده عربی با حجاب اسلامی، قهرمان حرکات موزون اسکی روسیه شد.
زهرا لاری) یک اسکیت باز اماراتی اسکیت نمایشی و اولین اسکیت باز اهل امارات متحده عربی است که در رقابت‌های بین‌المللی شرکت می‌کند. او دو بار در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ قهرمان ملی امارات شده‌است. مادر او از ایالات متحده و پدرش ایرانی است.


آغاز کار
لاری یادگیری اسکیت را در 13 سالگی در شهر ورزشی زاید آغاز کرد. اگرچه مادرش در ابتدا از او حمایت می کرد ، اما مدتی طول کشید تا پدرش به او اجازه دهد به رقابت بپردازد و ترجیح می دهد اسکیت را به عنوان یک سرگرمی ادامه دهد. با این حال ، پس از اینکه او دید که او چقدر علاقه مند به این ورزش است ، تسلیم شد.


فصل 2011–12
اولین بازی بین المللی او در فصل 12-2011 در جام ملت های اروپا در شهر کانازای ایتالیا بود. او به دلیل روسری خود کسری دریافت کرد ، زیرا این قسمت مورد تایید لباس مسابقات نبود اما بعدا فدراسیون جهانی این رشته قانون را تغییر دادند و اجازه دادند حجاب در مسابقات استفاده شود.

فصل 2013-14
لاری در سه مسابقه بین المللی نوجوانان شرکت کرد. او در جام طلایی دوبی در مکان هفتم ، در جام سال نو دوازدهم و در جام اسپرت لند مقام 26 را کسب کرد.


فصل 2014-15
لاری شروع به رقابت در سطح بزرگسالان کرد و در جایزه چهارم FBMA Trophy – بهترین حضور بین المللی او تا به امروز بوده است او همچنین در جام بین المللی چالش 2015 شرکت کرد و در رده یازدهم قرار گرفت.

همچنین ببینید بیوگرافی مریم امینی قهرمان رقص روی یخ و همسرش
فصل 2018–19
لاری در یونیورسیاد زمستانی 2019 در کراسنویارسک روسیه شرکت کرد و اولین اماراتی است که در یونیورسیاد زمستانی شرکت کرده است


آیا اصلیت زهرا لاری ایرانی است؟
برخی از کاربران فضای مجازی مدعی هستند که او اصالتا اهل شهرستان لار در ایران است که با توجه به نام خانوادگی او گویا پدر بزرگ او ایرانی بوده است

پیج اینستاگرام زهرا لاری
در اینستاگرام میتوانید با آیدی zahralari این ورزشکار را دنبال کنید

وضعیت تاهل
لاری متاهل میباشد

http://www.abai.ir/News/1/60954
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی