جمعه 14 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيستم مرداد 1400 ساعت 12:01
کد : 60969

قهرمان المپیک چقدر در شیراز پاداش می‌گیرد؟

قهرمان المپیک

قهرمان المپیک
چقدر در شیراز پاداش می‌گیرد؟
رییس هیات کشتی استان فارس از پیگیری جدی این هیات برای پرداخت هر چه سریع‌تر پاداش محمدرضا گرایی از سوی استانداری و دیگر ارگا های این استان خبر داد.

محمد موسایی به گزارش آبا به نقل از ایسنا، درباره زمان پرداخت پاداش محمدرضا گرایی، دارنده مدال طلای المپیک از سوی مسوولان استان فارس، اظهار کرد: بلافاصله برای دریافت پاداش پیگیری‌های خود را آغاز کردیم تا این که نامه آن از سوی استانداری صادر شد و استاندار نیز آن را پاراف کرد. بچه‌های هیات کشتی نیز در استانداری حضور دارند تا مقدمات پرداخت هر چه سریع‌تر پاداش‌ها را مهیا کنند.

رییس هیات کشتی فارس، درباره مقدار پاداش‌هایی که قرار است از سوی مسوولان استان فارس پرداخت شود، گفت: طبق قول‌هایی که پیش از اعزام به المپیک داده شده در مجموع بین ۶۰ تا ۷۰ سکه به محمدرضا گرایی به عنوان قهرمان المپیک اهدا می‌شود. با توجه به جابجایی دولت از لحاظ زمانی شرایط کمی سخت شده و تمام تلاش ما این است که تا قبل از رفتن استاندار این کار انجام شود.

موسایی تصریح کرد: با توجه به اهمیت جایگاه و شایستگی‌های فنی محمدعلی گرایی به دنبال این هستیم که جایزه نفر سوم المپیک نیز به او پرداخت شود که فکر می‌کنم در صورت موافقت رقمی بین ۳۰ تا ۳۵ سکه بهار آزادی خواهد بود. کار سختی است اما امیدوارم مسوولان استانی همراهی کنند.

او تصریح کرد: محمدعلی گرایی برای مدال آوری خیلی تحت فشار بود چرا که همه روی او حساب باز کرده بودند و همین موضوع بر روی عملکردش تاثیر گذاشت و باعث شد به حقش نرسد اما محمدرضا با آرامش خاصی که دارد و به دور از هر گونه فشار برای کسب نتیجه، در نهایت به طلای المپیک رسید. محمدعلی همیشه از همان ابتدا تلاشش این بوده که پرچم برادر کوچک‌تر را بالا نگه دارد و واقعا بیش‌ترین نقش را در موفقیت‌های برادر کوچکتر خود داشته است. از سال ۹۷ که من در هیات کشتی هستم دیدم او چطور حتی در کوچک‌ترین موارد نیز هوای محمدرضا را دارد. او همیشه خودش را فدا کرد تا محمدرضا به موفقیت برسد. حتی رضا گفت برای نیمه نهایی المپیک به او گفتم به سالن نیا و فکر مبارزه خودت باش اما طاقت نیاورد و در سالن حاضر شد.

موسایی در پایان با اشاره به موفقیت کشتی استان فارس با تکرار دومین مدال طلای المپیک، خاطرنشان کرد: نیمی از ۴ طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران توسط کشتی‌گیران استان فارس به‌دست آمده که افتخار بزرگی است و نشان از جایگاه کشتی استان فارس دارد. امیدوارم مسوولان ورزش کشور و استان فارس بیش‌تر از این‌ها از کشتی این استان حمایت کنند تا با این پتانسیل شاهد افزایش افتخارآفرینی‌ها در المپیک‌های بعدی باشیم. ما نیز در هیات کشتی از هم اکنون برنامه‌ریزی خود را برای تکرار این موفقیت در المپیک‌ پاریس آغاز کرده‌ایم تا باز هم شاهد موفقیت کشتی این استان باشیم.
انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/60969
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی