چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و چهارم مرداد 1400 ساعت 10:45
کد : 60974

لیورپول هم مانند دیگر مدعیان قدم اول را محکم برداشت

لیگ برتر انگلیس؛

لیگ برتر انگلیس؛
لیورپول هم مانند دیگر مدعیان قدم اول را محکم برداشت
- تیم فوتبال لیورپول موفق شد مانند دیگر مدعیان لیگ برتر انگلیس این فصل لیگ جزیره را با برد قاطع آغاز کند.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال لیورپول از ساعت ۲۱ در ورزشگاه کرو رود به مصاف نوریچ رفت و در شب درخشش محمد صلاح ستاره مصری خود موفق شد میزبانش را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

در این دیدار که به قضاوت آندره مارینر برگزار شد، لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و برای اولین بار توسط دیه‌گو ژوتا روی پاس صلاح به گل رسید تا تک گل نیمه نخست توسط این مهاجم پرتغالی به ثبت برسد.

شاگردان یورگن کلوپ که دوست نداشتند در هفته اول بر خلاف دیگر تیم‌های مدعی امتیاز از دست بدهد، نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند اما بارها حملات آنها توسط دروازه‌بان و مدافعان نوریچ مهار شد.

در ادامه و در شرایطی تنها چند دقیقه است حضور رابرت فرمینو در زمین گذاشته بود این بازیکن روی پاس محمد صلاح گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

این پایان کار در این مسابقه نبود و دقایقی بعد محمد صلاح روی ارسال کرنر و ضربه‌ی دقیق پای چپ، پشت محوطه جریمه نوریچ توپ را به زیبایی هرچه تمام تر به گوشه دروازه تیم میزبان شلیک کرد تا گل سوم به ثمر برسد و شب طلایی این ستاره مصری با به ثمر رساندن گل تکمیل شود.

این مسابقه در نهایت با برتری شاگردان کلوپ به پایان رسید.

یکی از نکات ویژه این مسابقه بازگشت ویرجیل فن دایک پس از چندین ماه دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت به میادین بود که خبر خوشی برای لیورپولی ها محسوب می شود.

http://www.abai.ir/News/1/60974
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی