سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: تنها برای قهرمانی به توکیو رفته بودیم

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته:

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته:
تنها برای قهرمانی به توکیو رفته بودیم
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: هر چند سطح رقابتهای پارالمپیک بالا بود، اما چون با هدف قهرمانی به توکیو رفته بودیم، مقتدرانه قهرمان شدیم‌.

داوود علیپوریان ، اظهار کرد: سطح رقابت‌های پارالمپیک بالا بود و تیم های خوبی در این دوره از بازیهای پارالمپیک در والیبال نشسته حضور داشتند اما خدا را شکر توانستیم مقتدرانه قهرمان شویم‌.
وی در خصوص بازی فینال بین ایران و روسیه گفت: چون پیش از اعزام به توکیو چند دیدار تدارکاتی با تیم روسیه در ایران برگزار کرده بودیم به نقاط ضعف و قوت این تیم شناخت کافی داشتیم، بنابراین با کمک مربی و سرمربی توانستیم این تیم را شکست دهیم و دوباره قهرمان پارالمپیک شویم.

علیپوریان همچنین درباره برنامه خود برای آینده گفت: پس از مدتی استراحت فعالیت خود را برای حضور پرقدرت در بازیهای پاراآسیایی چین و باشگاه های جهان آغاز خواهم کرد.
وی در پایان ضمن تشکر از حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک و سایر مسوولین در مراسم استقبال از کاروان ورزشی پارالمپیک ایران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: این گونه استقبال سبب دلگرمی و افزایش روحیه و انگیزه ورزشکار برای ادامه راه می شود، امیدوارم که ورزشکاران بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61028
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی