چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و سوم شهريور 1400 ساعت 12:26
کد : 61032

آنها نباید به ۱۱ برسند

لیگ قهرمانان آسیا؛

لیگ قهرمانان آسیا؛
استقلال با رکوردی ۷۰ روزه مقابل پرسپولیس
استقلال تاجیکستان با ۹ برد و یک تساوی به استقبال دیدار با پرسپولیس می‌آید.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ در شهر دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت و برای صعود به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند.

لیگ ۱۰ تیمی تاجیکستان به پایان خود نزدیک می‌شود و تیم استقلال با کسب ۱۳ برد، سه تساوی و تنها یک باخت با ۴۲ امتیاز و فاصله‌ای ۱۰ امتیازی نسبت به اف‌سی‌خوجند در صدر جدول جای گرفته است. این تیم ۵۳ گل را به ثمر رسانده و فقط هفت گل دریافت کرده است. زدن ۲۰ گل بیشتر نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده و فاصله ۱۲ گله با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده در تعداد گل دریافت کرده. این‌ها حاکی از یکه‌تازی تیم قرمزپوش در فوتبال تاجیکستان دارد.

اما آمار استقلال در هفته‌های اخیر فوق‌العاده‌تر از اعدادی است که به آن پرداختیم. این تیم بعد از باخت در هفته سوم مقابل رقیب سنتی‌اش ایسترافشان با نتیجه ۲ بر یک، در ۱۰ مسابقه بعدی شکست نخورد. آنها ابتدا به یک تساوی مقابل میزبان خود تیم دوشنبه رضایت دادند و در ادامه ۹ بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند که یکی از این دیدارها در جام حذفی بود. استقلال در این ۱۰ هفته فقط ۲ گل دریافت کرد و در ۹ بازی اخیر نیز حداقل ۲ گل در هر مسابقه وارد دروازه رقبا کرد تا مشخص شود تیم ویتالی لوچنکو در چه شرایط و فرمی قرار دارد.

آنها در شرایطی به مصاف پرسپولیس ایران می‌روند که ۷۰ روز از آخرین باختشان گذشته و ۱۰ بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته‌اند. باید دید یحیی و شاگردانش می‌توانند مانند خوجند آنها را از پیش رو بردارند یا خیر. فراموش نکنیم نماینده کشورمان به ورزشگاهی می‌رود که استقلال در آن تمام بازی‌هایش را در این فصل برده و یک امتیاز هم از دست نداده است.

http://www.abai.ir/News/1/61032
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی