جمعه 7 ارديبهشت 1403
۱۶ رویداد ورزشی همزمان با روز کیش برگزار می شود

روز کیش :

 روز کیش :
۱۶ رویداد ورزشی همزمان با روز کیش برگزار می شود
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: ۲۰ آبان همزمان با روز کیش ۱۶ رویداد ملی و محلی ورزشی در این جزیره برگزار می شود.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا، عزیزاله فرضی‌پور روز یکش اظهار داشت: تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور جزیره از سال ۱۳۹۷ تا کنون و مربیان، داوران برتر و هیئت‌های فعال جزیره و پیشکسوتان ورزشی از جمله مهم‌ترین این برنامه ها است.

وی افتتاح پایگاه وزنه‌برداری جزیره را از دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد و افزود: پایگاه اسکی روی آب با قایق نیز همراه با سایت کایت‌بردینگ در روز کیش افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از دیگر برنامه‌های این ایام به نمایش مدارس فوتبال جزیره، مسابقات پدل‌برد، کایت‌بردبنگ، سپک‌کاترا، و بازی‌های بومی و ساحلی اشاره کرد و افزود: تیم‌های ملی فوتبال و هندبال بانوان نیز به دلیل افتخارآفرینی در سطح بین‌المللی توسط سازمان منطقه آزاد کیش تجلیل خواهند شد.

وی افزود: بازی‌های دوستانه‌ای نیز بین تیم‌های ملی بانوان هندبال و فوتبال و تیم‌های منتخب جزیره برنامه‌ریزی شده‌ است.

فرضی‌پور با بیان اینکه مسابقات پاراسیلینگ با حضور کلوپ‌های دریایی در روز ۱۶ آبان با شرکت کارکنان آنان برگزار خواهد شد، گفت: ابداع و آغاز این مسابقات از سال۹۷ و متعلق به جزیره کیش بوده و دو دوره تاکنون برگزار شده است.

وی یادآور شد: مسابقات کشوری شنای آب‌های آزاد با حضور ۸۰ شناگر از سراسر کشور و مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری با حضور ۱۱۰ دوچرخه‌سوار نوزدهم آبان‌ و همچنین مسابقات شنا در دو رده سنی زیر ۲۰سال با مسافت سه کیلومتر و بالای ۲۰سال با مسافت پنج کیلومتر و مسابقات دوچرخه‌سواری نیز در مسافت بلند ۹۰کیلومتر به مناسبت این روز برگزار می شود.


 

http://www.abai.ir/News/1/61092
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی