جمعه 14 ارديبهشت 1403
تاريخ:شانزدهم آبان 1400 ساعت 12:10
کد : 61100

رییس فدراسیون بین‌المللی هندبال: تبعیض قائل نمی‌شویم

رییس فدراسیون بین‌المللی هندبال:

رییس فدراسیون بین‌المللی هندبال:
تبعیض قائل نمی‌شویم
رییس فدراسیون بین‌المللی هندبال گفت: در هندبال هیچ تبعیضی قائل نیست. ما باید با هم یکی شویم تا اعتماد به جهانیان نشان دهیم و ما باید این کار را با کمک یکدیگر انجام دهیم.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا از فدراسیون هندبال، «حسن مصطفی» پس از تمدید ریاستش برای ششمین دوره متوالی در فدراسیون بین‌المللی هندبال در بیانه‌ای اعلام کرد: ما اکنون برای یک دوره چالش‌برانگیز دیگر آماده هستیم. این هدف و وظیفه من بوده که ورزش هندبال را در جهان ارتقا دهم کنم و آن را پایدارتر، شفاف تر و پاسخگوتر کنم.

وی خاطرنشان کرد: در هندبال هیچ تبعیضی قائل نیست. ما باید با هم یکی شویم تا اعتماد به جهانیان را نشان دهیم و ما باید این کار را با کمک یکدیگر انجام دهیم.

مصطفی از سال ۲۰۰۰ میلادی عهده‌دار ریاست فدراسیون بین‌المللی هندبال است و در جریان برگزاری کنگره امسال نیز با کسب ۱۳۵ رای از ۱۳۶ رای اخذ شده بار دیگر به عنوان بالاترین مقام هندبال جهان انتخاب شد.

رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال تا زمانی که جدیدترین دوره مسئولیتش در سال ۲۰۲۵ میلادی به پایان برسد، ۸۱ ساله خواهد شد.

همچنین روز گذشته در جریان بیست و سومین کنگره فدراسیون هندبال آسیا علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا برای مدت زمان چهار سال انتخاب شد.


 

http://www.abai.ir/News/1/61100
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی