چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
سازمان لیگ فاصله اردوهای تیم ملی و بازیهای لیگ را در نظر بگیرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:
می دانستیم برنده هستیم
به گزارش آبا به نقل از ایسنا اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به بازی مهم تیمش در هفته سوم مقابل شهرداری سیرجان و اردوی تیم ملی گفت: متاسفانه نزدیکی اردوها و مسابقات اجازه نمی دهد که بازیکنان ملی پوشان تیم ما خوب ریکاوری و سپس در اختیار تیم قرار گیرند، بازی ما مقابل شهرداری سیرجان حکم فینال دارد.

بیان محمودی (جمعه ۲۸ آبان ماه) پس از برد پرگل تیمش مقابل سارگل بوشهر از هفته دوم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از قبل پیش بینی کسب ۳ امتیاز این بازی را داشتیم، با توجه به تمرینات و بازیهای تدارکاتی که داشتیم چرا که از اولین تیم‌هایی بودیم تمرینات خود را شروع کردیم و با شناختی که از بازیکنان داشتیم ۳ امتیاز این دیدار را از قبل ثبت کرده بودیم.
وی افزود: تیم سارگل بوشهر تیک قابل احترام و خوبی است. خدا را شکر که توانستند با پاسکاریهایی که داشتند زود به گل برسیم. خوشحالم که توانستند برنامه های که در طول هفته در تمرینات آنها را انجام داده بودیم در زمین پیاده کنند.
وی ادامه داد: نیمه دوم تغییر سیستم دادیم، پنج بازیکن را تغییر دادیم تا برای بعد آماده شویم. شاید افت داشتیم اما کیفیت خوبی داشتند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: در خصوص داوری صحبتی ندارم و فقط فکر می کنم کمی عدم هماهنگی بین آنها بود و موردی نبود که نتیجه تاثیرگذار باشد.
وی با اشاره به بازی هفته آینده تیمش در مقابل شهرداری سیرجان تاکید کرد: بازی هفته آینده ما حساس است و هفت بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند و از سازمان لیگ درخواست داریم که برنامه ریزی اردوها به گونه ای باشد که بازیکنان را به موقع در اختیار داشته باشیم.
محمودی افزود: هفته گذشته ۱۵ ساعت قبل از بازی ملی پوشان تیم به تیم اضافه شدند، امیدوارم شرایط به گونه ای شود که بالانس بین تیم ما و تیم ملی ایجاد شود و بازیکنان ما بتوانند هماهنگی بیشتری داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازی ما و شهرداری سیرجان برای هر دو تیم مهم است، چرا که اعتقاد دارم هر تیمی برنده شود دورخیز برمی دارد برای قهرمانی و بنابراین مهم است که بتوانیم تمام بازیکنان را به موقع در اختیار داشته باشیم.
انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61114
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی