جمعه 21 ارديبهشت 1403

موج چهارم کرونا

موج چهارم کرونا
اماکن ورزشی در شیراز را تعطیل کرد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: موج چهارم کرونا با توجه به وضعیت قرمز و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی تمام اماکن و رقابت های ورزشی را در شیراز تعطیل کرد.

محمد علی فرهنگ مهر روز شنبه بیان داشت: این تعطیلی تا پایان وضعیت قرمز در کلان شهر شیراز ادامه دارد و فعالیت باشگا ه‌های ورزشی ممنوع است.

وی اضافه کرد: جامعه ورزش شیراز از زمان آغاز شیوع کرونا بیشترین همکاری را داشته اند و با وجود ضرر و زیان باشگاه‌های خصوصی اما در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگام بوده اند و حتی برخی باشگاه ها پیش از اعلام رسمی تعطیلی به صورت خودجوش باشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

فرهنگ مهر افزود: برگزاری رقابت‌های ورزشی نیز تنها با مجوز ستادملی مبارزه با کرونا مجازاست.

همچنین اداره کل ورزش و جوانان فارس از اسفند ماه ۹۸ به هنگام شیوع ویروس کرونا تمام اماکن ورزشی را تعطیل کرد.

۳۰۰ باشگاه آسیب دیده از ویروس کرونا برای دریافت وام به وزارت کار و امور اجتماعی معرفی شدند.

عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس پیشتر گفته بود : متوسط وام دریافتی هر باشگاه ۸۰ میلیون تومان است که حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برای موسسان باشگاه ورزشی در قالب هشت گروه و همچنین مراکز مشاوره زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر گرفته شده و به سامانه کارا وزارت کار معرفی شده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس هم گفته بود: با توجه به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های ورزشی آسیب دیده از کرونا، به هر واحد تسهیلاتی از ۴۸ تا ۹۶۰ میلیون تومان وام پرداخت خواهد شد.


 

http://www.abai.ir/News/1/61147
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی