شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاريخ:هفدهم بهمن 1400 ساعت 13:21
کد : 61209

امیدوار به کسب مدال در رقابت‌های جهانی هستیم

مربی تیم ملی جوانان دو ومیدانی بانوان:

مربی تیم ملی جوانان دو ومیدانی بانوان:
امیدوار به کسب مدال در رقابت‌های جهانی هستیم
مربی بانوان تیم ملی دو ومیدانی جوانان و نوجوانان تاکید کرد که نسبت به کسب مدال در رقابت‌های جهانی، امیدوار هستیم.

زهرا نبی‌زاده‌فرد شیرازی به گزارش آبا به نقل از ایسنا، گفت: تیم بانوان جوانان و نوجوانان دو ومیدانی جمهوی اسلامی ایران، در حال تمرین آمادگی برای رقابت‌های تابستان ۱۴۰۱ جوانان جهان در کلمبیا است.

نبی‌زاده که به عنوان مربی "پرش" دختران ملی پوش تیم دو میدانی جوانان و نوجوانان را در اردو همراهی می‌کند، گفت: اکنون در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران، مشغول تمرین هستیم و شرایط ورزشکاران نیز بسیار خوب است.

او گفت: "سارینا ساعدی" آماده کسب عناوین برتر دنیاست. او توانست با ثبت رکورد ۱۲ متر و ۸۸ سانتی متر در پرش سه گام جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان را کسب کند و اکنون تمریناتش را با انگیزه دنبال می کند.

نبی‌زاده افزود: قطعا برگزاری مسابقات گوناگون در رده های ملی و بین المللی یکی از مهمترین فاکتورها برای رشد ورزشکاران در رشته دو ومیدانی خصوصا در رده جوان و نوجوان است؛ باید نیاز به برگزاری مسابقات برآورده شده و تمرینات و اردوها نیز به شکل منظم دنبال شود؛ با این روش قطعا می‌توانیم قهرمانان بیشتری را در این رشته داشته باشیم.

زهرا نبی‌زاده فرد شیرازی، که به تازگی از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان برترین مربی بااخلاق دوومیدانی ایران برگزیده شده است، متولد بهمن ۱۳۶۲ و همسر هادی سپهرزاد، رکورددار و قهرمان دوومیدانی ایران و آسیا و برارد زاده منصور نبی‌زاده، داور بازنشسته فوتبال ایران است.

نبی‌زاده خود عضو تیم ملی دومیدانی بود و کسب مدال طلای مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا و شکستن چند باره رکورد در ماده پرش ارتفاع را در کارنامه دارد.

http://www.abai.ir/News/1/61209
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی