سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
تاريخ:سی ام بهمن 1400 ساعت 12:46
کد : 61227

بهروزی‌راد: به کسب مدال در پاراآسیایی هانگژو امیدوارم

ملی‌پوش پاراقایقرانی

 ملی‌پوش پاراقایقرانی
به کسب مدال در پاراآسیایی هانگژو امیدوارم
ملی‌پوش پاراقایقرانی ایران با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی قایقرانی زیر نظر مربی برزیلی گفت: تدابیر فدراسیون و نظارت «پدرو سنا» بر تمرینات پاراقایقرانی موجب شده تا به کسب مدال پاراآسیایی هانگژو امیدوار باشم.

«شهلا بهروزی‌راد» در توضیح برنامه‌های خود تا آغاز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهار داشت: فدراسیون برای حضور موفق ورزشکاران در هانگژو نگاه یکسانی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی دارد و در این راستا «پدرو سنا» مربی برزیلی را استخدام کرده است. این مربی اکنون بر تمرینات قایقرانان حاضر در دریاچه آزادی نظارت دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه این مربی برزیلی با نظارت مربیان انجام می‌شود. در رشته من (پاراکانو) نیز احمدرضا طالبیان، دستیار پدرو به عنوان یک مربی جوان تلاش زیادی برای رساندن ورزشکاران به بالاترین سطح ممکن دارد.

بهروزی‌راد با اشاره به تجربه موفق طالبیان در بازی‌های آسیایی گفت: این پیشکسوت قایقرانی مدال طلای بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد و این می‌تواند برای ما ارزشمند باشد. باید از تمام برنامه‌های پدرو و طالبیان نهایت استفاده را ببریم تا در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو موفق باشیم. پیش از این نیز «مسعود مهدوی‌نیا» زحمات زیادی برای ما در بخش پاراکانو کشید. در راستای حضور موفق در چین، اوایل فروردین ماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا که انتخابی بازی‌های آسیایی است شرکت خواهم کرد. در این مسابقات تمام حریفان اصلی من حضور دارند و تجربه خوبی بعد از بازی‌های پارالمپیک است.

وی با اشاره به عملکرد خود در توکیو گفت: نسبت به پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو یک پله ارتقا رکورد را داشتم اما از نتیجه اصلا راضی نیستم. در مسابقه قبل از فینال رکوردی را به ثبت رساندم که در صورت تکرار، احتمال موفقیت و رسیدن به مدال را داشت. مسابقات بسیار فشرده بود و در یک ساعت ۲ بار به آب زدم. قرار بود که در فینال مستقیم حضور داشته باشم اما مسابقه نیمه‌نهایی تمام برنامه‌ها را به هم ریخت. هوا نیز بارانی بود و این شرایط برای همه یکسان بود. دلایل ناکامی در توکیو را توجیه نمی‌کنم بلکه امیدوارم تجربه ژاپن درسی برای پاریس ۲۰۲۴ باشد. البته برای موفقیت نیاز به تلاش است.

ملی‌پوش قایقرانی ایران با اشاره به احتمال رسیدن به مدال در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین گفت: رقیبان سرسختی از ژاپن و ازبکستان دارم. با رقیب ازبک تقریبا در یک سطح هستیم و این در پارالمپیک نیز ثابت شد؛ برای عبور از وی تلاش خواهم کرد. برنامه‌های مربی برزیلی و توجه ویژه فدراسیون موجب شده تا نسبت به کسب مدال در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو امیدوار باشم.

بهروزی‌راد همچنین در پایان در خصوص صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز گفت: در دیدار ایران و عراق که منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی شد در ورزشگاه آزادی تهران حضور داشتم و به همراه سایر بانوان ایرانی یک از تماشاگران این دیدار بودم. به تیم ملی فوتبال ایران تبریک می‌گویم. روز تاریخی بود. هم زنان توانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند و هم تیم ملی ایران با اقتدار به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرد. یک تجربه خاص بود. هیجان زیادی در ورزشگاه تجربه کردیم. وزارت ورزش با این تصمیم نشان داد که نگاه جنسیتی ندارد.

http://www.abai.ir/News/1/61227
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی