يک شنبه 9 ارديبهشت 1403
دعوت کمپدلی از برترین بازیکنان لیگ دسته یک به انتخابی تیم ملی والیبال زنان

تیم ملی والیبال زنان

 تیم ملی والیبال زنان
دعوت از برترین بازیکنان لیگ دسته یک
نخستین اردوی انتخابی تیم ملی زنان به بازیکنان منتخب لیگ دسته یک اختصاص یافت و ۵۰ بازیکن برتر این رقابت‌ها در دو گروه تمرینات خود را زیر نظر الساندرا کمپدلی پیگیری می‌کنند.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک زنان کشور سال ۱۴۰۰ جام «سردار دل‌ها» از ۲۵ دی‌ماه با حضور ۳۳ تیم آغاز شد و روز یکشنبه ۲۴ بهمن با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید. تیم‌های علی‌بابا اصفهان و ستارگان درخشان تربت حیدریه نیز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی زنان دیدارهای مختلفی از این رقابت‌ها را نظاره‌گر بود و با مشورت مربیان لیگ دسته یک، ۵۰ بازیکن برتر را به نخستین اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرد.

دعوت شدگان به اردوی انتخابی تیم ملی زنان در دو گروه تمرینات خود را زیر نظر «آله» پیگیری می‌کنند تا بهترین‌ها به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شوند.

تمرینات گروه نخست از روز یکشنبه یکم اسفندماه با حضور ۲۶ بازیکن از ۱۰ تیم لیگ دسته یک آغاز شده است و عصر امروز به پایان می‌رسد. تمرینات گروه دوم که شامل ۲۴ بازیکن از ۱۲ تیم است، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اسفند پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چرا ۵۰ بازیکن لیگ دسته یک را به اردوی انتخابی دعوت کرده است، گفت: می‌خواهم از تمام ظرفیت‌های موجود والیبال زنان استفاده کنم.

http://www.abai.ir/News/1/61234
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی