جمعه 7 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و هفتم فروردين 1401 ساعت 14:17
کد : 61294

به گزارش پایگاه خبری آبا

به گزارش پایگاه خبری آبا
رییس فدراسیون بدمینتون
رییس فدراسیون بدمینتون در واکنش به احتمال خداحافظی بانوی المپیکی از تیم ملی گفت: «ثریا آقایی» به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی‌های آسیایی شرکت نخواهد کرد و ورزشکارانی که در سایر مسابقات آمادگی خوبی داشتند به هانگژو می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایرنا، این روزها خبرهایی مبنی بر خداحافظی احتمالی ثریا آقایی ملی‌پوش المپیکی بدمینتون به گوش می‌رسد. برخی اعتقاد دارند که او تمایلی برای حضور در تیم ملی ندارد و به همین دلیل در انتخابی تیم ملی شرکت نکرد.

محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون امروز (شنبه) در مصاحبه‌ای با سایت وزارت ورزش و جوانان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار داشت: به دلیل آسیب دیدگی ثریا آقایی، کادر فنی تصمیم گرفت که این بانوی پرتلاش در این دوره از بازی‌های آسیایی حضور پیدا نکند، چرا که سلامتی ورزشکار، برای ما در اولویت قرار دارد. مسابقات انتخابی برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ برگزار شد که ۴ نفر به اردوی تیم ملی معرفی شدند. پس از ارزیابی کادر فنی از میان آنها، برترین نماینده بدمینتون ایران به هانگژو اعزام می‌شود.

وی درخصوص مبنای انتخاب ملی‌پوشان توسط کادر فنی، برای حضور در اردوهای آماده‌سازی و در نهایت شرکت در بازی‌های آسیایی توضیحانی را ارایه کرد و گفت: افرادی به عنوان نماینده بدمینتون ایران در این رویداد مهم حضور پیدا می‌کنند که در تمامی میادین داخلی و خارجی، آمادگی خود را نشان داده باشند.

رییس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: برای آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران در بازیهای آسیایی، ضمن برپایی اردوهای داخلی، بازی‌های تدارکاتی برون مرزی نیز پیش‌بینی کرده‌ایم و تا آغاز مسابقات، ملی‌پوشان کشورمان تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

وی در خصوص استخدام مربی خارجی برای هدایت تیم ملی نیز گفت: با وجود مربیان بین‌المللی مجرب داخلی در رشته بدمینتون هدایت تیم برعهده مربیان داخلی خواهد بود.

پوریا همچنین در خصوص زمان برگزاری انتخابی تیم ملی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی اظهار داشت: این رقابت‌ها ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه در کرج برگزار می‌شود.

http://www.abai.ir/News//61294
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی