جمعه 14 ارديبهشت 1403
تاريخ:سی و يکم فروردين 1401 ساعت 15:10
کد : 61308

۱۵ میلیاردتومان اعتبار

 ۱۵ میلیاردتومان اعتبار
پروژه سالن ورزشی بانوان در بوشهر
سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر ۱۵ میلیاردتومان اعتبار به پروژه سالن ورزشی بانوان گناوه که چندین سال بلاتکلیف رها شده بود، اختصاص یافت که دستاوردی مهم برای زنان به عنوان نیمی از جمعیت این شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایرنا، زنان به عنوان نیمی از جمعیت با مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده جامعه برای موفقیت در این وظیفه مهم و اساسی به سلامتی جسمی و روحی روانی نیاز دارند که ورزش و تفریح می تواند یکی از ارکان سلامتی آنها به شمار آید.

توسعه زندگی ماشینی و شهری باعث شده است تا زنان برای حفظ سلامتی خود بیشتر به ورزش روی بیاورند و علاقه فراگیری رشته‌های مختلف ورزشی در میان این قشر در سال‌های اخیر رشد چمشگیری داشته باشد، طوریکه فضاهای موجود ورزشی کشور که بیشتر شرایط مردانه دارد برای حضور زنان کافی و مناسب نباشد.
بانوان گناوه براین باورند که اگر فضا و امکانات ورزشی مورد نیاز در دسترس آنها قرار گیرد باتوجه به استعدادها و توانمندی های زیاد این قشر می توانند در عرصه های ورزش قهرمانی و حرفه ای برای کشور و منطقه افتخار آفرین باشند و در ورزش همگانی نیز برای سلامتی خود و جامعه تلاش کنند.

۳۰ مهرماه ۱۳۹۶ بود که در آیینی عملیات اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره بانوان گناوه که اعتبار آن از تعهدات وزارت نفت بود ، با حضور مسئولان استانی و نماینده وقت حوزه انتخابیه کلنگ زنی شد اما پس از آن به علت نبود اعتبار و بحث تملک زمین بلاتکلیف رها شده بود تا اینکه در سفر مهرماه ۱۴۰۰ هیات دولت به استان بوشهر ، در ردیف مصوبه‌های این سفر قرار گرفت و بارقه امید در بین بانوان این شهرستان پدیدار گشت.

در بازدیدی که مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در روز چهارشنبه از پروژه های ورزشی بندر گناوه داشتند، خبرهای مسرت و نویدبخشی برای حوزه ورزش این شهرستان بویژه بانوان اعلام کرد که یکی از آنها شروع عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان این شهرستاندر آینده نزدیک بود.

احمد بهروزیان فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر، ۹۵ میلیاردتومان برای تکمیل تعدادی از پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش این استان مصوب شد که از این مجموع ۵۰ میلیاردتومان برای تکمیل ۲۶ پروژه نیمه تمام ورزشی بود.

http://www.abai.ir/News//61308
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی