سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
تاريخ:ششم ارديبهشت 1401 ساعت 15:31
کد : 61325

معاون امور حقوقی،

معاون امور حقوقی،
مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان
معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در حوزه ورزش و جوانان چهار هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام از طرح‌های بزرگ تا زمین چمن مینی فوتبال وجود دارد، که به لحاظ ریالی با بودجه‌ای که تخصیص پیدا می‌کند، ۵۶ سال زمان نیاز است تا این طرح‌ها جمع شود.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از خبرگزاری ایرنا، بنیامین شکوه فر روز سه‌شنبه در آیین معارفه مدیرکل ورزش و جوانان قم، در سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان این استان افزود: ما در استان‌های مختلف مجموعه مدیریت استان را تشویق و ترغیب می‌کنیم، که موضوع مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن را به صورت جدی پیگیری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه به لحاظ حوزه‌های فنی و عمرانی واقعا دست وزارت ورزش و جوانان خالی است گفت: عددی که در بودجه برای پیشرفت و پیشبرد طرح‌های نیمه‌کاره ترتیب داده می‌شود، به آن اندازه‌ای نیست که بتوانیم به این زودی‌ها کار را جمع کنیم و تحویل بدهیم.

شکوه فر وجود چهارهزار و ۲۰۰ طرح نیمه‌تمام از طرح‌های بزرگ تا در حد زمین‌ چمنی مینی فوتبال را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: به لحاظ ریالی با بودجه‌ای که تخصیص پیدا می‌کند، ۵۶ سال برای تکمیل این طرح‌ها نیاز است. با این وضعیت طبیعی است که اتفاق نخواهد افتاد.

این مقام وزارت ورزش یادآور شد: در بسیاری از روستاها، شهرستان‌ها و استان‌ها بر حسب علاقمندی به حوزه ورزش، مسئولان در دوره‌های مختلف اماکنی را کلنگ زنی کردند، و به عنوان نمونه الان در یکی از استان‌ها پروژه‌ای داریم که ۲۷ سال از زمان شروع آن می‌گذرد، این برای ما دغدغه است روز و شب را گذاشتیم تا طرح‌ها را در دولت سیزدهم به سرانجام برسانیم.

وی گفت: طرح‌های نیمه تمام را اولویت‌بندی کردیم، و در سال جاری اولویت ما این است که طرح‌های بالای ۸۰ درصد را تمام کنیم، البته با این مبالغ امکان پذیر نیست،اگر صنایع و معادن از باب مسئولیت‌های اجتماعی به کمک نیایند، اوضاع و شرایط همین است و معجزه‌ای هم رخ نخواهد داد.

وی تاکید کرد: استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آن به ورزش و جوانان کمک کنند، تا بحث مسئولیت اجتماعی در قالب یک صندوق در استان راه‌اندازی شود.

شکوه فر اضافه کرد: این یک تکلیف قانونی است، ظرفیت‌ها و مجوزهایی به صنایع و معادن دولتی داده شده، که بخشی از منابع خود را در حوزه ورزش و جوانان هزینه کنند.

معاون وزیر ورزش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختلاف مدیریتی و مالکیتی موجود بین اداره‌کل ورزش و جوانان و استانداری قم راجع به فرهنگسرای جوان، این موضوع را یک دغدغه دانست و خطاب به مقام‌های استانداری گفت: کمک کنید تا بتوانیم این نقل و انتقال مالکیتی رخ دهد، فرهنگسرای جوان، پایگاه نیروهای جوان انقلابی خواهد بود، و این ظرفیت سازی اتفاق می‌افتاد کمااینکه تاکنون نیز با یک ظرفیت خیلی خوبی جلو رفته است.

http://www.abai.ir/News//61325
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی