دو شنبه 10 ارديبهشت 1403
تاريخ:دهم ارديبهشت 1401 ساعت 16:52
کد : 61329

تنیس روی میز

تنیس روی میز
دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان
دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: چهارمین مرکز استعدادیابی تنیس‌ روی‌میز کشور در شادگان بر اساس دستور رییس فدراسیون، مجهز می‌شود.

عبدالامیر بخشنده روز شنبه به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایرنا بیان کرد:در پی سفر روز جمعه مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز به خوزستان، وی از امکانات و سالن پینگ پنگ شهرستان شادگان به منظور توسعه این رشته در جنوب غرب کشور دیدن کرد.

وی با بیان اینکه نور، سقف و کف پوش سالن تنیس روی میز شادگان به زودی انجام خواهد شد افزود: با احداث خوابگاه برای ورزشکاران، این سالن در آینده محل مناسبی برای برپایی اردوهای تیم‌های ملی تنیس روی میز خواهد بود.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: هم اکنون ۵۰۰ ورزشکار خوزستانی سازمان یافته در این رشته فعالیت می‌کنند و دنبال گسترش این رشته در سراسر استان هستیم.

وی گفت: تنیس‌ روی‌میز خوزستان، پیشرفت خیلی خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشته و توجه به رده‌های پایه یکی از مهمترین برنامه‌های ما در هیات است.

در بازدید رییس فدراسیون تنیس روی میز از شادگان در جنوب خوزستان، از یونس عساکره مربی سازنده و رییس هیات شهرستان شادگان تجلیل شد.

http://www.abai.ir/News//61329
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی