جمعه 21 ارديبهشت 1403
تاريخ:هفدهم خرداد 1401 ساعت 13:51
کد : 61390

سرمربی تیم ملی

سرمربی تیم ملی
نوجوانان دختر
سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر ایران در مورد شکست مقابل تایلند در دیداری دوستانه گفت: هر چند نتیجه را واگذار کردیم اما تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره را شرکت دادیم و با ترکیب اصلی بازی نکردیم.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در دیداری دوستانه با تایلند پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا در چهار ست (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱) شکست خورد.

میترا شعبانیان، سرمربی تیم ملی در مورد این دیدار به خبرنگار اعزامی ایسنا گفت: با توجه به اینکه در سالن مسابقه با تیم ملی تایلند بازی کردیم، بازیکنان ما عملکرد نسبتا خوبی داشتند. هر چند نتیجه را واگذار کردیم اما تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره را شرکت دادیم و با ترکیب اصلی بازی نکردیم.

او افزود: بازیکنان ما کمی از اسم تایلند ترس داشتند چون این تیم خیلی خوب بازی می‌کند اما به تدریج بهتر شدند. امیدوارم بتوانیم با آنالیز این مسابقه و از بین رفتن ترس و استرس بازیکنان در مسابقه اصلی عملکرد بهتری داشته باشیم‌.

شعبانیان با بیان اینکه نمی‌توان مسابقات را از قبل پیش‌بینی کرد به رویارویی تیم‌های ایران و تایلند در دور گروهی قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: آمده‌ایم نتیجه خیلی خوبی بگیریم. تایلند خیلی قدرتمند است و با اینکه نوجوان هستند اما با تسلط بازی می‌کنند. امیدوارم بازیکنان ما در بازی اصلی کم اشتباه ظاهر شوند.

او در مورد وضعیت مصدومیت بازیکنان قبل از شروع رقابت‌های آسیایی گفت: تنها مصدوم ما کاپیتان تیم است که امروز به دلیل درد عضله شکم بازی نکرد تا برای مسابقات اصلی دچار مشکل نشود. بقیه بازیکنان خوشبختانه آسیب‌دیدگی ندارند.

http://www.abai.ir/News//61390
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی