جمعه 21 ارديبهشت 1403
تاريخ:نوزدهم خرداد 1401 ساعت 13:35
کد : 61394

ملی پوش پاراکانو

ملی پوش پاراکانو
به گزارش پایگاه خبری آبا
ملی پوش پاراکانو با اشاره به حضورش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: این مسابقات اواخر مرداد در کانادا برگزار می‌شود که تلاشم کسب بهترین نتیجه در این مسابقات است.

اسلام جاهدی به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره وضعیت اردوی قایقرانان پس از لغو بازیهای پاراآسیایی چین، اظهار کرد: هر چند لغو بازیهای پاراآسیایی چین به ضرر ورزشکاران آماده تمام شد، اما با توجه به این که مسابقات پاراکانو قهرمانی جهان را اواخر مرداد در کانادا داریم، اردوها بر اساس سیاست کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی با همان کیفیت قبلی همچنان در دریاچه آزادی ادامه دارد و ورزشکاران در حال آماده سازی خود برای شرکت در این مسابقات هستند.

وی یکی از شروط اصلی برای حضور در قهرمانی جهان را کسب بالاترین رکورد در مسابقات انتخابی درون اردویی عنوان کرد و افزود: هفته آینده قرار است در مسابقات انتخابی از ملی‌پوشان حاضر در اردو توسط کمیته فنی فدراسیون تست صورت بگیرد تا براساس رکوردهای ثبت شده در این مسابقات و بررسی نتایج ورزشکاران طی یکسال گذشته، لیست نفرات اعزامی به کانادا مشخص شود.

عضو تیم ملی پاراکانو خاطرنشان کرد: با لغو بازیهای پاراآسیایی چین تمام تمرکز خود را معطوف به قهرمانی جهان کرده‌ام تا رکوردی بهتر از قهرمانی آسیا تایلند به ثبت برسانم. در بازیهای پارالمپیک توکیو رکوردم 58 ثانیه بود که در قهرمانی آسیا تا 54 ثانیه کاهش دادم. در حال حاضر نیز سعی دارم در کانادا اگر شرایط فراهم باشد به رکوردی بهتر از تایلند دست پیدا کنم.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک، گفت: با تمرینات منسجم و خوبی که با حمایت‌های فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک از ابتدای سال تاکنون داشتم در بهترین شرایط آمادگی قرار دارم و در حال آماده سازی خود برای شرکت در قهرمانی جهان هستم.

http://www.abai.ir/News//61394
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی