دو شنبه 10 ارديبهشت 1403
تاريخ:اول تير 1401 ساعت 17:28
کد : 61421

مجمع عمومی و سالیانه

مجمع عمومی و سالیانه
فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص
هاشمی: ورزش امید به آینده را در بیماران خاص زنده کرد/ پولادگر: ورزش در سبد سلامت جامعه نیست
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و اعضای این مجمع برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آبا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این نشست که در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته به اطلاع اعضا رسید و در خصوص شرایط، فعالیت های موجود و برنامه های آتی این فدراسیون بحث و تبادل نظر شد.

هاشمی: کارمان را با یک نفر آغاز کردیم

رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در این نشست با تاکید بر تلاش و فعالیت هیات های استانی گفت: بدون شک اگر شما نبودید امروز ما و این مجموعه هم نبود و موفقیت های به دست آمده حاصل تلاش گروهی همه شماست که شایسته تقدیر است.

فاطمه هاشمی ادامه داد: سالها پیش وقتی با بیماران خاص و پیوند اعضا ارتباط گرفتم شاهد افسردگی و مشکلات شدید آنها بودم و این موضوع یکی از دغدغه های من شد. وقتی این موضوع را با پدرم در میان گذاشتم توصیه کرد ورزش را به زندگی آنها وارد کنم تا امید به زندگی و نشاط اجتماعی در آنها دوباره زنده شود، برای همین ورزش بیماران خاص را در دستور کار قرار دادیم و کارمان را با یک نفر آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: در ابتدا با توجه به مخالفت پزشکان کار سختی داشتیم چرا که این تصور وجود داشت که ورزش برای بیماران خاص خوب نیست، در ابتدا به دنبال آن بودیم تا ببینیم در کشورهای دیگر به چه صورت در این مورد تصمیم و اقدام می شود و زمانی که مطلع شدیم ورزش باعث افزایش نشاط و بالارفتن روحیه این افراد می شود، نشست های متعدد علمی را برگزار کردیم تا پزشکان نیز در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این حوزه قرار بگیرند.

رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به شرایط ورزشکاران و قهرمانان این مجموعه گفت: در ابتدا و با توجه به عدم شناخت کافی برای هر ورزشکار یک نسخه جدا تهیه می کردیم تا طبق همان شیوه، ورزش و تمرین کند اما امروز قهرمانانی را داریم که در رقابت های داخلی و جهانی برای ورزش ایران افتخارآفرین هستند و نتایج خوب به دست آمده، نشان می دهد در مسیر درست قرار داریم.

http://www.abai.ir/News//61421
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی