جمعه 7 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و هشتم تير 1401 ساعت 13:22
کد : 61476

اعزام مدال آوران طلایی پارالمپیک

اعزام مدال آوران طلایی پارالمپیک
به مراکش

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از اعزام 10 ورزشکار به مسابقات بین المللی مراکش خبر داد و گفت: براساس سیاست کمیته ملی پارالمپیک تنها کسانی به مراکش اعزام می‌شوند که در پارالمپیک توکیو موفق به کسب مدال طلا شده‌اند.

بهمن رضایی به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی پارادوومیدانی شهریور در مراکش برگزار می شود که براساس سیاست کمیته ملی پارالمپیک تنها کسانی که در بازیهای پارالمپیک توکیو موفق به کسب مدال طلا شده‌اند، عازم این مسابقات می‌شوند.

وی از حامد امیری، سعید افروز، امان الله پاپی، علیرضا زارع، رضا حاتمی، علی اصغر جوانمردی، محمدحسین مهدیون، آتنا محمدی، هاشمیه متقیان و الناز دارابیان به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات بین‌المللی مراکش نام برد و گفت: در حال حاضر دوومیدانی کاران مرد در اردوی زنجان بسر می‌برند و اردوی زنان به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شود. البته آخرین اردوی دوومیدانی کاران که وصل به اعزام است با حضور تمام ورزشکاران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برپا خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی خاطرنشان کرد: تا قبل از برگزاری اردوی هفتم 40 دوومیدانی کار (25 مرد و 15 زن) که برای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین انتخاب شده بودند در اردوی آمادگی حضور داشتند، اما با تغییر زمان برگزاری بازیهای پاراآسیایی تنها 10 دوومیدانی کار به اردوی هفتم دعوت شدند و مابقی ورزشکاران اردوهای خود را به صورت غیرمتمرکز تا زمانی که تاریخ جدید برگزاری بازیهای پاراآسیایی مشخص شود، دنبال خواهند کرد.

وی درباره وضعیت دوومیدانی کاران اعزامی به مراکش گفت: هر 10 ورزشکار اعزامی از نظر آمادگی بدنی و رکوردی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و شانس کسب طلا در مراکش هستند.

رضایی در پایان پیرامون این پرسش که آیا از نظر تجهیزات و امکانات دوومیدانی کاران با مشکل خاصی مواجه هستند یا خیر؟ تصریح کرد: فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک تمام امکانات و تجهیزات لازم را برای دوومیدانی کاران اعزامی به مراکش فراهم کرده و شرایط راضی‌کننده است.

http://www.abai.ir/News/1/61476
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی