شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاريخ:ششم شهريور 1401 ساعت 15:20
کد : 61534

اردوی تدارکاتی

اردوی تدارکاتی
می‌توانستیم اتریش را انتخاب کنیم

سرمربی تیم ملی تپانچه می‌گوید به دلیل برپایی نمایشگاه‌های متعدد در هانوفر آلمان روند گرفتن ویزا برای تیراندازان با چالش روبرو شد.

محسن نصر اصفهانی به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در مورد لغو اعزام تیراندازان به اردوی هانوفر اضهار کرد: متاسفانه در شهر هانوفر آلمان همزمان با اردوی ما نمایشگاه‌های زیادی برپا شده و روند گرفتن ویزا برای تیراندازان با چالش روبه رو شود. حجم نمایشگاه‌ها سبب ترافیک شده و رزرو هتل‌ و گرفتن ویزا را با مشکل روبه رو کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اردوی دیگری جایگزین هانوفر آلمان خواهد شد گفت: دیگر فرصتی نیست. برای اعزام تیراندازان حداقل یک ماه تا ۴۰ روز زمان نیاز است تا بتوانند مجوز خروج از کشور بگیرند. نامه نگاری و کارهای اداری برای این سفرها زیاد است و پروسه طولانی را باید طی کرد. دیگر باید اردوهای داخلی را فشرده تر برگزار کنیم تا جایگزین این اردو شود.

سرمربی تیم ملی تپانچه در پاسخ به این سوال که در این شرایط تکلیف تهیه فشنگ و ساچمه و به روز رسانی تجهیزات تیراندازان چه خواهد شد، گفت: سردار قربانی‌ قول داده است هر طور شده از کانالهای مختلف فشنگ تمرینی تیراندازان را فراهم کند.

نصراصفهانی در پاسخ به این سوال که در این شرایط فشنگ ها و ساچمه‌ها تست شده نخواهند بود گفت: باید به همین داشته‌ها بسنده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای اعزام دیر اقدام نشده است، گفت: نه اینطور نیست. اگر یکسال پیش هم اقدام‌ می‌کردیم باز هم ترافیک وجود داشت. هر موقع که اقدام می‌کردیم این اتفاق می‌افتاد. حالا مجبوریم که با همین شرایط خود را سازگار کنیم. ما می‌توانستیم از کشور دیگری مثل اتریش برای اردو استفاده کنیم. ولی خب تجهیز سلاح‌های تیراندازان در هانوفر بایستی انجام می‌شد و این امر محقق نشد.

سرمربی تیم ملی تپانچه در مورد اینکه تیراندازان باید بدون اردوی تدارکاتی مناسب راهی مسابقات قهرمانی جهان مصر شوند گفت: قطعا باید به اردوی داخلی، لیگ و مسابقات آزاد داخلی بسنده کنیم. باید ملی‌پوشان را هدفمند عازم این مسابقات کنیم تا برای مسابقات مصر آماده شوند.

وی در خصوص اعزام نفرات به مسابقات قهرمانی جهان گفت: تیم تپانچه به صورت کامل یعنی با ۳ تیرانداز زن و ۳ مرد به مصر اعزام می‌شود.

وی به توجه بیشتر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: واقعا نیاز است که نگاه ویژه‌ای به این رشته المپیکی شود. این فدراسیون توانسته خود را به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ثابت کند و باید نگاه ویژه‌ای به آن شود. باید از نظر مالی به این فدراسیون نگاه بیشتری شود.

او در پاسخ به این سوال که اکنون مشکل کمبود بودجه نیست و نگرفتن ویزا مشکل‌ساز شده است گفت: به هر حال می‌شد از کانال‌های مختلف فشنگ تهیه کرد یا اردو را در کشورهای دیگر انجام داد. نیاز به توجه بیشتری از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم. تا اکنون کمک کرده‌اند ولی کافی نیست و نیاز به توجه بیشتری است.

http://www.abai.ir/News/1/61534
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی