پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيستم مهر 1401 ساعت 12:31
کد : 61602

حضور بانوان والیبال نشسته ایران

حضور بانوان والیبال نشسته ایران
قهرمانی جهان بعد از ۴ سال دوری

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت:‌ بعد از ۴ سال دوری از مسابقات برون مرزی برای ارتقای رنکینگ در مسابقات قهرمانی جهان تلاش خواهیم کرد.

مریم ایرانمنش به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی بانوان والیبال نشسته برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در بوسنی، اظهار کرد: این مسابقات ۱۲ آبان برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس برگزار می‌شود که هدف گذاری ما ارتقای رنکینگ خود از جایگاه نهمی جهان است.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سکو هستید، تصریح کرد: کسب سکو بعد از ۴ سال دوری از مسابقات برون مرزی کار سختی است، البته با سرمایه گذاری که روی تیم انجام شده و با جوانگرایی که در آن صورت گرفته سعی کردیم با بهره گرفتن از تجربیات مشاور فنی بهترین عملکرد را در بوسنی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هر چند این تیم برای شرکت در قهرمانی جهان تنها یکسال است که در اردوی آمادگی بسر می برد، اما بازیکنان به سطح آمادگی خوبی رسیده‌اند و از نظر مهارت‌های فنی و تکنیک و تاکتیک نسبت به گذشته رشد خوبی داشتند. البته در این سالها سعی کردیم جوانگرایی کرده و تحولات خوبی را در تیم ایجاد کنیم.

ایرانمنش در پاسخ به این پرسش که چقدر نسبت به حریفان جهانی شناخت دارید، افزود: با تماشای فیلم بازی حریفان خود از طریق اینترنت سعی کردیم شناخت نسبی از آنها پیدا کنیم و مهارت‌های فنی آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم تا در بهترین شرایط تیم را عازم بوسنی کنیم. تصور می‌کنم بازیهای خوب و امیدوارکننده ای را به نمایش بگذاریم.

وی پیرامون این پرسش که آیا تصور می‌کنید سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنید، تصریح کرد: در مسابقات جهانی هلند که ۴ سال پیش برگزار شد در جایگاه نهم قرار گرفتیم، در بوسنی تمرکزمان تنها ارتقای رنکینگ است و انتظاری از تیم برای کسب سهمیه نداریم، در بوسنی تنها تیم های اول و دوم سهمیه کسب می‌کنند و ما در مسابقات سال آینده برای دستیابی به این هدف تلاش خواهیم کرد.

ایرانمنش در پایان درباره وضعیت امکانات برای آماده‌سازی تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، افزود: با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک شرایط خوبی از نظر امکانات برای بازیکنان فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد. امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در بوسنی زحمات فدراسیون را جبران کنیم.

http://www.abai.ir/News/1/61602
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی