سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيستم مهر 1401 ساعت 12:41
کد : 61604

بیانیه کمیسیون اخلاق ورزش کشور

بیانیه کمیسیون اخلاق ورزش کشور
قوه قضاییه امید بدخواهان را ناامید کند

کمیسیون اخلاق ورزش کشور با اشاره به وقایع اخیر از قوه قضاییه درخواست کرده که قصور احتمالی قهرمانان و نام‌آوران ورزش کشور در لحن و بیان را مهروزانه مورد عطوفت قرار داده و امید بدخواهان میهن را برای تقابل با سرمایه‌های کشور به یاس تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، متن کامل بیانیه کمیسیون اخلاق ورزش کشور درباره وقابع اخیر کشور به این شرح است: "وقایع روزهای اخیر مورد رنجش خاطر عموم مردم منجمله خانواده بزرگ ورزش گردید. در این میان ابراز همدردی قهرمانان و چهره‌های ورزش کشور با انگیزه خیرخواهانه که نشان از توجه و دغدغه ایشان نسبت به مردم و آینده کشور می‌باشد، امری طبیعی و قابل تحسین است.

از سوی دیگر فضای غبارآلود حاصل از هجمه گسترده رسانه‌ای با همه توان و ظرفیت های فنی و حرفه ای، سیاست‌مداران کهنه‌کار را وادار به سکوت و یا انحراف نموده و حال نباید از جوانانی که تمام عمر خود را در میادین ورزشی صرف تمرین و مسابقه نموده‌اند، انتظار جریان شناسی رسانه‌ای داشته باشیم، هر چند موقعیت‌شناسی برای طرح برخی دغدغه ها مطالبات، مرزبندی میان خواست بیگانگان و حمایت از مردم و شناخت زمین بازی خود و حریف توقعی صحیح می‌باشد که گاه مورد غفلت قرار گرفته است.

در هر حال از دست اندرکاران امر خصوصا مسئولان دلسوز دستگاه قضا درخواست می‌گردد با درک صحیح انگیزه و نیت خیرخواهانه افتخارآفرینان کشور، قصور احتمالی ایشان در لحن و کلام را مهرورزانه مورد عطوفت قرار داده و با نگاه پدرانه و حکیمانه امید بدخواهان و بیگانگان برای تقابل با سرمایه‌های کشور را تبدیل یه یاس و ناامیدی نمایند.

http://www.abai.ir/News//61604
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی