شنبه 22 ارديبهشت 1403

ویزای تیم والیبال نشسته

ویزای تیم والیبال نشسته
برای جهانی بوسنی هنوز صادر نشده است
هر چند هنوز ویزای تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان برای شرکت در مسابقات جهانی بوسنی صادر نشده، اما از طریق وزارت ورزش و امور خارجه پیگیر این مساله هستیم تا شرایط اعزام آنها را فراهم کنیم.

مسعود حمیدی ، درباره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی، اظهار کرد: از طریق وزارت ورزش و وزارت امور خارجه همچنان پیگیر این مساله هستیم تا شرایط اعزام تیم ملی والیبال نشسته را از داخل و یا خارج کشور فراهم کنیم، هر چند تا به امروز هنوز ویزا صادر نشده است.

وی در خصوص زمان اعزام تیم والیبال نشسته به مسابقات قهرمانی جهان بوسنی، گفت: این تیم ۱۰ آبان راهی بوسنی می‌شود که البته هنوز زمان کافی برای دریافت ویزا داریم.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین از اعزام ۴ دوومیدانی‌کار کم توان ذهنی به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خبر داد و اظهار کرد: فاطمه منوچهری، حسین دهقانی، منوچهر حبیبی و میلاد رمضانی ۴ ورزشکار اعزامی به قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستند که آبان ماه در استرالیا برگزار می‌شود.

حمیدی همچنین درباره وضعیت روح الله رستمی وزنه‌بردار دسته ۸۰ کیلوگرم برای حضور در اردوهای تیم ملی، گفت: وی به دلیل مصدومیتی که داشت کمتر در اردوها حضور پیدا می‌کرد، در حال حاضر نیز روند درمان خود را طی می‌کند و آسیب‌دیدگی وی تا حدودی بهتر شده و رو به بهبود است.

وی در پایان در خصوص وضعیت ساره جوانمردی و این که آیا برای حضور در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین از مربی خارجی بهره مند می‌شود و به ترکیب تیم ملی اضافه خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: وی فعلا تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان امارات در آزادی پیگیری می‌کند. بعد از بازگشت از این رقابتها و برای آماده‌سازی جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، طی نشستی که با او و کادر فنی خواهیم داشت وضعیتش مورد بررسی قرار می‌گیرد که آیا از مربی دیگری بهره‌مند شود و یا این که با کادر فنی جدید کارش را تا بازیهای پاراآسیایی ادامه دهد.

http://www.abai.ir/News//61619
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی