شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاريخ:هفدهم فروردين 1402 ساعت 12:29
کد : 61782

امکان راه‌اندازی فوتبال بانوان

امکان راه‌اندازی فوتبال بانوان
هفت نفره
سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: با توجه به این که مسابقات آسیایی فوتبال هفت نفره آبان ماه در ملبورن استرالیا برگزار می شود، هنوز معلوم نیست از نظر مالی شرایط اعزام به این مسابقات را داشته باشیم یا خیر؟

به گزارش پایگاه خبری آبا ، اظهار کرد: مسابقات آسیایی فوتبال هفت نفره آبان ماه در ملبورن استرالیا برگزار می‌شود که برای شرکت در این مسابقات آمادگی خود را اعلام کردیم که البته هنوز اعزام تیم به این تورنمنت از سوی فدراسیون جانبازان و معلولین تایید نشده و همچنان منتظر تصویب برنامه‌های خود از سوی فدراسیون هستیم تا ببینیم آیا فوتبال هفت نفره به این مسابقات اعزام می‌شود یا خیر؟

وی افزود: در صورتی که شرایط اعزام از سوی فدراسیون جانبازان و معلولین فراهم شود، طبق برنامه‌ ارائه شده اولین اردوی آمادگی این تیم بعد از 6 ماه بلاتکلیفی در خرداد پیش‌بینی شده است که امیدوارم مشکلی برای برگزاری اردو نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره تصریح کرد: چند دوره است که قهرمان آسیا هستیم، این بار نیز با جوانگرایی که در تیم انجام دادیم و با شناسایی بازیکنان مستعد در مسابقات قهرمانی کشور، سعی داریم از عنوان قهرمانی خود در صورت اعزام به استرالیا دفاع کنیم.

الله مانی همچنین با بیان این که به دنبال میزبانی مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره در سال 2024 هستیم، افزود: یکی از شرایط دریافت میزبانی برگزاری مسابقات فوتبال هفت نفره بانوان است، در صورتی که فدراسیون جهانی موافقت کند که میزبان رقابتهای جهانی فوتبال هفت نفره بدون برگزاری مسابقات بانوان باشیم، قطعا شرایط لازم را برای میزبانی فراهم خواهیم کرد.

وی درباره راه‌اندازی تیم فوتبال هفت نفره بانوان گفت: هنوز در بخش فوتبال مردان هم با مشکلات زیادی روبرو هستیم تا اینکه بخواهیم فوتبال بانوان را نیز راه‌اندازی کنیم. البته یکی از شروط کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای حضور دوباره فوتبال هفت نفره در پارالمپیک، راه‌اندازی فوتبال بانوان و حضور پررنگ در این بخش است که متاسفانه در حال حاضر امکان راه‌اندازی فوتبال هفت نفره بانوان را نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال هفت نفره با وجود این که مدال‌ آور است، اما هیچ وقت مورد حمایت کمیته ملی پارالمپیک نبوده و مظلوم واقع شده است، در حال حاضر نیاز به نگاه حمایتی کمیته ملی پارالمپیک داریم.

http://www.abai.ir/News/1/61782
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی