پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و چهارم فروردين 1402 ساعت 13:05
کد : 61789
برچسب ها

قهرمانی آسیا

قهرمانی آسیا

 قهرمانی آسیا
ماموریت قایقران معلول برای کسب ۴ مدال
دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا در رشته پارا کایاک گفت: سعی دارم در قهرمانی آسیا ازبکستان در دو ماده کایاک و کانو ۲۰۰ و ۵۰۰ متر به ۴ مدال دست پیدا کنم.

به گزارش پایگاه خبری آبا ، شهلا بهروزی‌راد ، در ارزیابی از عملکرد خود برای شرکت در رقابت‌های قایقرانی قهرمانی آسیا در ازبکستان، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات دوم اردیبهشت عازم ازبکستان می‌شویم که مسابقات از ششم اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت، هدفم در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا این است که در دو ماده کانو و کایاک ۲۰۰ و ۵۰۰ متر پارو بزنم. سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا در ماده کانو مسافت ۲۰۰ متر به مدال برنز و در کایاک مدال نقره دست یافتم اما امسال به جز ۲۰۰ متر برای اولین بار در ۵۰۰ متر نیز پارو خواهم زد و تلاشم کسب ۴ مدال طلا در هر دو ماده است.

وی گفت: از زمانی که تمرینات خود را زیر نظر مربی برزیلی و محسن میلاد (مربی پاراکانو) پیگیری می‌کنم، رکوردم نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و از نظر آمادگی بدنی و تکنیکی و تاکتیکی شرایط خوبی دارم. برای جبران زحمات آنها سعی دارم با کسب مدال در قهرمانی آسیا ازبکستان، سهمیه مسابقات قهرمانی جهان آلمان را کسب و سپس خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس دراین مسابقات آماده کنم.

دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا در پاراکایاک، خاظرنشان کرد: چون برای اولین بار در بازیهای پاراآسیایی شرکت خواهیم کرد، تلاشم این است که ابتدا در قهرمانی جهان عملکرد موفقی داشته باشم و سپس خود را برای کسب مدال در بازیهای پاراآسیایی در دو ماده کایاک و کانو آماده کنم.

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات با مشکل خاصی روبرو هست یا خیر؟ گفت: از نظر تجهیزات مشکل خاصی وجود ندارد و با حمایت فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک بهترین شرایط و امکانات در دریاچه آزادی برای من و سایر قایقرانان فراهم شده و روند کار راضی کننده است.

http://www.abai.ir/News/1/61789
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی