شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و سوم ارديبهشت 1402 ساعت 14:32
کد : 71828

برای حضور بانوان در ورزشگاه

برای حضور بانوان در ورزشگاه
تابع قوانین فدراسیون فوتبال هستیم
استاندار قزوین در خصوص حضور بانوان در فصل آینده لیگ برتر در ورزشگاه گفت: برای حضور بانوان در ورزشگاه تابع قوانین فدراسیون فوتبال و فیفا هستیم.

محمدمهدی اعلایی چهارشنبه شب ۲۰ اردیبهشت پس از جشن قهرمانی تیم «شمس آذر» قزوین در لیگ آزاد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتفاقی که در قزوین افتاد نمایانگر توان ورزشی و صنعت استان قزوین است.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسناوی با بیان اینکه حامی و مالک اصلی تیم شمس اذر خصوصی است، افزود: استان قزوین اقتصاد قابل توجهی در کشور دارد که عمده آن خصوصی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: شمس آذر در دسته یک فوتبال تاریخ‌سازی کرد و امیدواریم با عزم و ارده‌ای که در تیم و استان ایجاد شده در لیگ برتر شگفتی‌سازی کرده و جشن‌های بزرگتری را برگزار کنیم.

وی درخصوص حضور بانوان در فصل آینده لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بیان کرد: در مورد حضور بانوان تابع تصمیمات فیفا وفدراسیون فوتبال هستیم و شرایط را برای اجرای این قوانین مهیا خواهیم کرد.

اعلایی در پایان گفت: همه استان از مدیران تا نمایندگان و بخش صنعت و تولید در کنار مردم حامی تیم شمس آذر هستند و شرایط را برای موفقیت این تیم مهیا خواهند کرد.

تلاش برای جلب اعتماد مردم

سعید دقیقی نیز در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فصل این رویکرد ما بود که بازی به بازی فکر کنیم اما از ابتدا دنبال قهرمانی بودیم.

وی با بیان اینکه باید به مجموعه فنی و مالکین این تیم باید احترام گذاشت، خاطرنشان کرد: کارشناسان توجه کنند که چطور یک تیم با بودجه نصف تیم‌های دوم و سوم همین لیگ، چنین خط حمله‌ای را تشکیل می‌دهد و گل می‌زند.

دقیقی خوشحالی مردم را انجام کار خیر بزرگ دانست و تصریح کرد: فضا باید برای حضور بانوان در ورزشگاه فراهم شود، جایگاه فوتبال از همه پدیده‌های اجتماعی که می‌تواند مردم را خوشحال کند بالاتر است.

وی ادامه داد: بیشترین نگرانی من این است که پاسخ اعتماد مردم را بدهم چون فوتبال ورزش بی‌رحمی است و اگر روزی نتیجه نگیریم تماشاگر اعتماد خود را به ما از دست می‌دهد.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/71828
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی