شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و هفتم ارديبهشت 1402 ساعت 19:33
کد : 71834

سازمان لیگ فوتبال

 سازمان لیگ فوتبال
نظارت ویژه بر هفته پایانی لیگ برتر فوتبال
مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال می‌گوید که این سازمان آمادگی برگزاری جشن قهرمانی در کرمان و قائم‌شهر را دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان لیگ فوتبال، سهیل مهدی، مدیر کمیته مسابقات لیگ برتر درباره برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اظهار کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران در تمام مسابقات فصل جاری همواره تلاش کرده مسابقات را به مطلوب‌ترین شکل ممکن برگزار کند و اکنون در هفته پایانی مسابقات با توجه به حساسیت‌های موجود جهت تعیین تیم قهرمان و دیگر تیم سقوط کننده نیز همین شرایط مهیاست. ضمن اینکه به صورت ویژه نیز ناظران کمیته اخلاق، انضباطی و مسئولان نهادهای ذی‌ربط مسابقات را زیر نظر گرفته‌اند.

او افزود: رئیس فدراسیون فوتبال و یکی از مسئولان سازمان لیگ با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه آنلاین دارند و به همین دلیل هنوز ترکیب مدیران ارشد فدراسیون و سازمان لیگ در دو شهر کرمان و قائمشهر نهایی نشده است.

مدیر مسابقات تصریح کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران آمادگی کامل برای برگزاری جشن قهرمانی یکسان در هر دو استان مازندران و کرمان را دارد و دو جام و مدال‌های قهرمانی یکسان تهیه و به کرمان و قائمشهر ارسال شده‌اند. همچنین دو سکوی قهرمانی برای هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان طراحی و ساخته شده که در حال ارسال به این دو شهر هستند.

مهدی در مورد فروش بلیت در مسابقات کرمان و قائمشهر گفت: مدیریت فروش و توزیع بلیت مسابقات به طور کامل بر عهده هیات فوتبال استان و باشگاه میزبان است و تعیین تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه، تعداد بلیت‌های قابل فروش و نحوه تقسیم و توزیع آن در کرمان بر عهده هیات فوتبال کرمان و باشگاه مس و در قائمشهر بر عهده هیات فوتبال استان مازندران و باشگاه نساجی است و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ گونه دخل و تصرفی در بلیت فروشی ندارد.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/71834
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی