يک شنبه 9 ارديبهشت 1403
تاريخ:سی ام خرداد 1402 ساعت 15:04
کد : 71894

اعتراف سرمربی تیم ملی بوکس!

اعتراف سرمربی تیم ملی بوکس!
اعتراف سرمربی تیم ملی بوکس!
سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان اعتراف کرد که شرایط بد فدراسیون، ملی‌پوشان این رشته را دچار افت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره شرایط تیم ملی بوکس ایران در مسیر آماده سازی برای مسابقات پیش رو، توضیح داد: طبق خبرهای موجود، رقابت‌های قهرمانی آسیا که فعلا برگزار نمی‌شود و آن را به بعد از بازی‌های آسیایی موکول کرده‌اند. قبلا قرار بود این مسابقات قبل از بازی‌های آسیایی باشد اما به دلیل مشخص نبودن زمان و مکان به بعد از المپیک آسیایی افتاد.

او ادامه داد: البته از اول هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی بود و به قهرمانی آسیا با دید یک مسابقه تدارکاتی نگاه می‌کردیم. در حال حاضر با عراق اردوی مشترک داریم و در مرداد هم با تیم ملی هندوستان یک اردو خواهیم داشت. همه تلاش خود را می‌کنیم تا یک اردوی مشترک دیگر با ترکیه و ارمنستان نیز برگزار کنیم در آن صورت نتیجه می‌تواند مثبت باشد.

نهرودی درباره دلایل افت مجدد و قابل لمس بوکس ایران در ماه‌های اخیر، توضیح داد: قطعا این تغییرات و جابجایی‌ها در فدراسیون و راس کادرفنی تیم ملی، تاثیرات منفی روی راندمان کاری بوکسورهای ایران گذاشت و نباید این مسئله را انکار کرد. ما با کسی تعارف نداریم و این تغییرات فدراسیون روی نتایج تیم ملی تاثیر منفی داشت. همچنان نیز تکلیف ریاست فدراسیون مشخص نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا شاگردانش می‌توانند در بازی‌های آسیایی مدال آور باشند؟ اظهار کرد: به دلیل همان مشکلاتی که بالاتر گفتم، برنامه‌های ما برای آماده سازی تیم ملی عملی نشد. در کمیته المپیک هم گفتم که ما می‌توانیم مدال بگیریم ولی باید برنامه‌ها عملی شوند. شک ندارم که اگر برنامه‌ها انجام شود در بازی‌های آسیایی به مدال می‌رسیم. امیدوارم بوکس ایران دوباره جایگاه اصلی خود را به دست آورد.

نهرودی گفت: طبق خبرها برگزاری انتخابات ۲۷ تیر است که امیدوارم این زمان تغییر نکند. به دلیل مشکلات مالی، کم‌توجهی کمیته و وزارت ورزش در پرداخت‌ها به فدراسیون بوکس، روح‌الله حسینی در حد امکان هوای بوکسورها را داشته است، اما نباید فراموش کنیم که تزریق مالی وزارت و کمیته می‌تواند انگیزه ملی پوشان را چندین برابر کند.

او درباره انتخاب اکبر احدی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوان و علی استکی به عنوان تیم ملی امید،‌ تصریح کرد: تعامل من با این نفرات پدر و پسری است، همه آن‌ها بچه‌های من هستند و مشکلی با هم نداریم. باید به انتخاب فدراسیون احترام گذاشت و من امیدوارم حضور آن‌ها برای آینده و پیشرفت بوکس ایران مثبت باشد.

نهرودی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در مسابقات آینده و برخلاف قهرمانی جهان، کنار تیم ملی حضور یابد؟ توضیح داد: هیچ مشکل خاصی نداشتم و من متوجه اتمام زمان پاسپورتم نبودم. در نتیجه نفراتی مثل همایون امیری را با تیم بزرگسالان به قهرمانی جهان اعزام کردیم که به نحو احسن کار کردند. شخصا تنها زمان را از دست دادم و هیچ موضوع دیگری هم نداشت. فقط شاید اگر من بودم از نظر روحی بیشتر به بوکسورها دلگرمی می‌دادم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/71894
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی