جمعه 14 ارديبهشت 1403

آغاز اردوی هندبال زنان

آغاز اردوی هندبال زنان
بازیهای آسیایی
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: به اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی هانگژو خوش‌بین هستیم و به همین منظور اردوها را آغاز می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: بنا شده که اردوی تیم ملی را برای حضور در بازی‌های آسیایی از تیر آغاز کنیم‌. این اردو میان تیم ملی جوانان که عازم مسابقات قهرمانی آسیا هستند و تیم ملی بزرگسالان مشترک خواهد بود. ۱۸ بزرگسال را به اردو دعوت کرده‌ایم و ۱۶ جوان هم حضور دارند. بعد از اینکه قهرمانی آسیا جوانان به پایان رسید از میان این دو گروه، اسامی تیم ملی مشخص خواهد شد و آنها به اردوی بعدی دعوت می‌شوند.

وی در ادامه در خصوص حضور تیم ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: از همان ابتدا تیم ملی هندبال زنان جزو رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو بود و فدراسیون برای حضور تیم مردان تلاش می‌کرد. البته در حال حاضر از گوشه و اطراف هم شنیده ایم حضور تیم ملی زنان هم ۱۰۰ درصدی نیست. به هر حال ما به اعزام خوش‌بین هستیم و اردوهای خود را شروع می‌کنیم.

مربی تیم ملی هندبال زنان در خصوص ترکیب کادر فنی گفت: هنوز مشخص نشده است. در حقیقت فدراسیون در حال رایزنی است که نفرات را معرفی کند و فکر می‌کنم تا فردا اسامی اعلام شود.

قانع در پاسخ به این سوال که کادر فنی انتظار چه رتبه‌ای از تیم ملی هندبال زنان در بازی‌های آسیایی دارد، گفت: سوال سختی است. مسلما همه تیم‌ها برای این بازی‌ها با آمادگی کافی می‌آیند چون این مسابقات برای همه خیلی مهم و با ارزش است. اکنون مسابقات باشگاه‌های آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود و قزاقستان دو تیم در این مسابقات دارد. کره و بسیاری دیگر از کشورهای آسیایی در این مسابقات حضور دارند. قطعا این مسابقات برای تیم‌های آسیایی پیش نیاز بازی‌های آسیایی خواهد بود.

وی افزود: ما تاکنون در بازی‌های آسیایی حضور نداشته‌ایم. قطعا سطح بازی‌ها بالا است و البته کسب نتیجه به قرعه هم بستگی دارد. اینکه در چه قرعه‌ای باشیم خیلی مهم است و نتایج متفاوتی را شاهد خواهیم بود. ایران در حال حاضر در دو سال گذشته جزو ۴ تیم برتر آسیا بوده است. انتظار داریم در این رویداد هم این اتفاق رقم بخورد.

قانع خاطرنشان کرد: البته این حضور در چهار تیم برتر بستگی به اردوهای منسجم و داشتن اردوی تدارکاتی هم دارد. در این شرایط است که می‌توان نتیجه خوب گرفت. البته تا به مسابقات نرویم نمی‌توان هیچ نظری داد.

وی در پایان گفت: با توجه به مشکلات مالی امیدواریم که فدراسیون از تیم زنان حمایت کند. امیدواریم همانطور که از تیم مردان حمایت شد و نتیجه آن را دیدند از این تیم هم حمایت کنند. اگر به بخش زنان نگاه ویژه ای شود نتایج خوبی بدست خواهد آمد.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/71898
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی