يک شنبه 9 ارديبهشت 1403

میلیتائو:

میلیتائو:
وینیسیوس بهترین بازیکن جهان است
مدافع برزیلی رئال مادرید به ستایش از وینیسیوس پرداخت و او را بهترین بازیکن جهان دانست. او اعتراف کرد که دلتنگ بنزما شده است.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا و به نقل از آس، کریم بنزما پس از ۱۴ سال حضور در رئال مادرید تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. کاپیتان محبوب مادریدی‌ها راهی لیگ عربستان شد تا پیراهن الاتحاد را به تن کند.

ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید اینگونه به جدایی بنزما واکنش نشان داد: باید اعتراف کنم که دلتنگ بنزما شده‌ایم و جدایی او شوکی به ما بود. او بهترین مهاجم جهان بود. به هر حال این تصمیمی بود که بنزما گرفت و باید به آن احترام گذاشت. زندگی ادامه دارد و باید تیم را بدون او به پیش برد.

میلیتائو: وینیسیوس بهترین بازیکن جهان است

این مدافع برزیلی درباره وینیسیوس گفت: باید بگویم که وینیسیوس بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است و سطح کیفی بسیار بالایی دارد. درباره مودریچ هم باید بگویم که او بازیکن محوری تیم است. با همه بازیکنان صحبت می‌کند و تجربه‌اش را انتقال می‌دهد.

او در پایان درباره وضعیت خودش هم گفت: عملکرد من در رئال ستایش بسیاری را به دنبال داشته است و این نشان می‌دهد که در مسیر درستی حرکت می‌کنم. با این حال باید بیشتر یاد بگیرم و بهتر کار کنم. باید نهایت تلاشم را به کار گیرم تا تیم بهترین نتایج را کسب کند. بازی‌کردن در رئال بسیار سخت است اما من می‌خواهم که با قدرت ادامه دهم و کمترین اشتباهات را داشته باشم.

انتهای پیام


 

http://www.abai.ir/News/1/71939
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی