شنبه 8 ارديبهشت 1403

ملی پوش والیبال:

ملی پوش والیبال:
چرا سال گذشته از تغییر عطایی حرف نمی‌زدند؟
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: به تمام مربیان باید به یک اندازه زمان داد. حرفم به این معنی نیست که حتما آقای عطایی باید به کار خود ادامه دهد، اما سوالم این است که چرا سال گذشته حرفی از تغییر او و کادر فنی‌ زده نمی‌شد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ عملکرد خوبی نداشت و از مجموع ۱۲ مسابقه تنها دو برد کسب کرد و در دیگر دیدارها مغلوب حریفان خود شد.

تیم ملی اواخر مرداد ماه مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود اما چند بازیکن خود همچون علی حاجی‌پور و مرتضی شریفی را در اختیار ندارد و شاید همین موضوع کار را برای تیم سخت کند.

احسان دانش‌دوست، دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد تیم در لیگ ملت‌ها اشاره و بیان کرد: من هم مانند مربیان تیم ملی قبول دارم که نتایج خوبی کسب نکردیم، اما اتفاقاتی رخ داد که باعث رقم خوردن این نتایج شد. ضمن اینکه نکات مثبتی هم در تیم وجود داشت. شرایط تیم در هفته سوم را همه می‌دانند و نیازی نیست در مورد آن صحبت کنم. چطور یک تیم بدون سرمربی و آنالیزور می‌تواند موفق باشد؟ به نظر من تنها معجزه در چنین شرایطی می‌تواند باعث شود تا یک تیم به موفقیت برسد. در بازی‌های آخر هم یک لشگر بازیکن مصدوم در تیم داشتیم و باید با همان نفرات به مسابقات ادامه می‌دادیم.

او در مورد حضور بازیکنان جوان در تیم ملی والیبال بیان کرد: به هر حال بازیکنان جوانی از جمله ولی‌زاده و حاجی‌پور و خانزاده به ترکیب تیم ملی اضافه شده‌اند که می‌توانند پشتوانه خوبی باشند. من هم در کنار این نفرات حضور داشتم و قطعا لیگ ملت‌ها میدان بزرگی برای کسب تجربه بود. باید بپذیریم که بازیکنان تیم ملی تغییر کرده‌اند و این نفرات نیاز به زمان دارند تا جایگاه خود را به صورت دقیق و کامل پیدا کنند.

دانش‌دوست در مورد اینکه برخی معتقدند باید کادر فنی تیم ملی تغییر کند، بیان کرد: یک بازیکن هستم و جایگاه خودم را می‌دانم. هیچگاه در مورد این موضوعات اظهارنظر نمی‌کنم، اما توصیه می‌کنم برای گرفتن هر تصمیمی، نکات مثبت و منفی باهم ارزیابی شود. ضمن اینکه اعتقاد دارم به تمام مربیان باید به یک اندازه زمان داد. حرفم به این معنی نیست که حتما آقای عطایی باید به کار خود ادامه دهد، اما سوالم این است که چرا سال گذشته حرفی از تغییر او و کادر فنی‌ زده نمی‌شد. قطعا مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی خودشان بهتر از هرکس دیگر از نقاط ضعف اطلاع دارند و برای موفقیت والیبال تلاش می‌کنند تا تمام کمبودها و اشکال‌ها را رفع کنند.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی در مورد پیش‌بینی خود از عملکرد تیم ملی در رویدادهای آینده به ویژه قهرمانی آسیا که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، گفت: شک ندارم که تیم ملی به روزهای خوب خود برمی‌گردد و روزهای خیلی خوب و درخشانی در انتظار والیبال ایران است. وقتی تیم جوانان توانست بدون شکست در آسیا و جهان به مدال طلای جهان برسد، یعنی والیبال ایران پشتوانه قدرتمندی دارد. در مورد قهرمانی آسیا هم باید بگویم مطمئن باشید بازی در ارومیه برای تمام حریفان ایران دشوار خواهد بود. درست است که ژاپن اختلافش را با ما زیاد کرده، اما اینگونه نمی‌ماند.

انتهای پیام
 

http://www.abai.ir/News/1/71965
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی