چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

استقبال هوش مصنوعی

استقبال هوش مصنوعی
از بازگشت نیمار به بارسا
طبق پیش‌بینی هوش مصنوعی نیمار در بازگشت به بارسلونا آمار خوبی را از خود به جای خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا و الموندو دیپورتیوو، روزنامه اکیپ روز گذشته مدعی شد نیمار درخواست جدایی از پاری‌سن‌ژرمن را داده است و می‌خواهد بار دیگر پیراهن بارسلونا را بر تن کند. در این میان پاری‌سن‌ژرمن هم حاضر است درخواست نیمار را بپذیرد؛ چرا که باشگاه در نظر داشت نیمار را در تابستان بفروشد.

برنامه DAZN Transfer که درباره هوش مصنوعی است عملکرد نیمار را در صورت بازگشت به بارسلونا پیش‌بینی کرد. طبق پیش‌بینی هوش مصنوعی نیمار در صورت بازگشت به بارسلونا در فصل نخست حضورش روی ۲۱ گل تاثیر خواهد گذاشت؛ به طوری که ۱۲ گل به ثمر خواهد رساند و ۹ پاس گل می‌دهد.

روزنامه الموندو دیپورتیوو نوشت این عملکرد خوبی برای نیمار به شمار می‌آید تا جایی که او در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ توانست این آمار را از خود به جای گذارد.

نیمار سال ۲۰۱۷ بارسلونا را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد و به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. او سال ۲۰۲۲ قراردادش را برای پنج سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد؛ هر چند نتوانسته است انتظارها را در این تیم برآورده کند. این بازیکن برزیلی بیشتر فصل قبل را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد. او البته پس از مدت‌ها به شرایط بازی رسید و در دیدار قبلی پاری‌سن‌ژرمن دبل کرد تا نوید روزهای خوب را برای فصل بعد بدهد.

روزنامه اکیپ مدعی شد که نیمار درخواست جدایی و بازگشت به بارسلونا پس از شش سال را داده است و به نظر می‌رسد که باشگاه پاریسی پس از ام‌باپه با شوک بزرگ دیگری روبه‌رو شده است.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/71986
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی