يک شنبه 9 ارديبهشت 1403

زنان و مردانی از جنس مدال

زنان و مردانی از جنس مدال
مسابقات المپیک، جهانی و کاپ جهانی
از سوم شهریور ۱۴۰۰ تا آغاز سومین سال دولت سیزدهم، مردان و زنان ورزشکار موفق به کسب ۲ هزار و ۵۳۴ مدال رنگارنگ شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، ورزش ایران در بخش مدال‌های کسب شده در مجموع آقایان و بانوان از شهریور ۱۴۰۰ تا مرداد ۱۴۰۲ جمعا موفق به کسب ۲ هزار و ۵۳۴ مدال شده که حاکی از رشد ۱۶.۷ درصدی است.

در این بین در بخش مردان یک هزار و ۹۲۶ مدال به دست آمده که نشان دهنده رشد ۵.۹ درصدی است و در بخش زنان نیز ۶۴۴ مدال کسب شده که رشد قابل توجه ۸۳.۷ درصدی را نشان می‌دهد.


در بخش مسابقات المپیک، جهانی و کاپ جهانی، مدال‌های کسب شده از شهریور ۱۴۰۰ تا مرداد ۱۴۰۲ جمعا ۷۱۳ مدال بوده که رشد ۴.۸ درصدی داشته است؛ در این بین در بخش مردان ۵۳۸ مدال به دست آمده که با کاهش ۰.۷ درصدی روبرو بوده و در بخش بانوان ۱۸۵ مدال کسب شده که حاکی از رشد قابل توجه ۳۷.۱ درصدی است.

زنان و مردانی از جنس مدال

مسابقات قهرمانی آسیا و کاپ آسیایی

در بخش مسابقات قهرمانی آسیا و کاپ طی مدت مذکور جمعا ۷۹۵ مدال به دست آمده که با رشد ۴۶.۸ درصدی همراه بوده است؛ در این بین در بخش مردان ۵۸۹ مدال کسب شده که رشد ۲۳.۹ درصدی را نشان می‌دهد و در بخش بانوان ۲۰۶ مدال به دست آمده که رشد چشم‌گیر ۱۴۹.۱ درصدی داشته است.

مسابقات بین‌المللی

در بخش مسابقات بین‌المللی نیز از شهریور ۱۴۰۰ تا مرداد ۱۴۰۲ جمعا یک هزار و ۱۱ مدال به دست آمده که رشد ۲.۲ درصدی را نشان می‌دهد. در این بین مردان موفق به کسب ۷۸۱ مدال شده‌اند که با کاهش ۲۳.۷ همراه بوده است و در بخش بانوان ۲۳۰ مدال به دست آمده که رشد قابل توجه ۲۰۳.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/71989
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی