شنبه 8 ارديبهشت 1403

تمرین پاری‌سن‌ژرمن و میز مذاکره

 تمرین پاری‌سن‌ژرمن و میز مذاکره
بازگشت ام‌باپه
منابع خبری از احتمال بالای تمدید قرارداد کیلیان ام‌باپه با پاری‌سن‌ژرمن خبر دادند.

بازگشت ام‌باپه ، پاری‌سن‌ژرمن فصل جدید رقابت‌های لیگ فرانسه را با تساوی ناامیدکننده خانگی آغاز کرد. تیم پاریسی که برای نخستین بار لوئیس انریکه را در دیداری رسمی روی نیمکت داشت، در خانه از لوریان پذیرایی کرد که این بازی برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پاری‌سن‌ژرمن در این بازی ستاره‌های سرشناس خود مثل نیمار، ام‌باپه و وراتی را در اختیار نداشت.

اکنون کیلیان ام‌باپه و پاری‌سن‌ژرمن دوباره در حال رایزنی‌اند و تمدید قرارداد در اولویت دو طرف قرار گرفته است. پاریسی‌ها بارها اعلام کرده‌اند که نمی‌خواهند بهترین بازیکن جهان را مجانی از دست بدهند و انتظار دارند ۱۸۰ میلیون یورویی را که سال ۲۰۱۷ برای او خرج کردند، با فروش او در تابستان به دست بیاورند.

پاری‌سن‌ژرمن دو پیشنهاد به کیلیان ام‌باپه ارائه کرد: ۱. تمدید قرارداد ۲. ترک باشگاه در تابستان جاری. ام‌باپه تاکنون از پذیرش هر دو پیشنهاد سر باز زده است و باشگاه را به اقداماتی مانند کنار گذاشتنش از تور پیش‌فصل، وادارکردن او به تمرین با بازیکنان ذخیره و خط‌خوردن از ترکیب وادار کند.

منابع خبری اعلام کردند دو طرف قرار است بحث تمدید قرارداد را بررسی کنند و این هفته تصمیم بگیرند تا فوق ستاره فرانسوی در پاری‌سن‌ژرمن ماندگار شود.

در تازه‌ترین رخداد میان قهر و آشتی‌ها کیلیان ام‌باپه از صبح امروز بار دیگر به تیم پاری‌سن‌ژرمن بازگشت و در تمرین‌های تیم شرکت کرد.

ماندن ام‌اپه، رفتن نیمار

صفحه نیوزاسپورت عربستان در توییتر نه‌تنها خبر پیوستن نیمار به الهلال را تایید کرد که خبر داد مارکو وراتی هم با الهلال به توافق دست پیدا کرده است و همراه نیمار راهی تیم آبی‌پوش عربستانی خواهد شد.

الهلال تاکنون برای جذب چهار بازیکن ۲۲۵ میلیون یورو هزینه کرده است و با جذب وراتی و نیمار رکورددار جذب بازیکن در لیگ عربستان خواهد شد.

http://www.abai.ir/News/1/71992
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی