يک شنبه 9 ارديبهشت 1403

تعیین تکلیف میزبانی

تعیین تکلیف میزبانی
تیم‌های ایران و عربستان در کمیته مسابقات AFC
سرپرست دپارتمان امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان را تا روز سه‌شنبه پنج سپتامبر (۱۴ شهریورماه) اعلام کند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، علی تارقلی‌زاده درباره الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای به‌کارگیری سیستم کمک‌داور ویدیویی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ عنوان کرد: در نامه‌ای که از سوی ویندزور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا، دریافت کردیم در آن عنوان شده که سیستم کمک‌داور ویدیویی (VAR) برای فصل لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ از مرحله گروهی تا فینال رقابت‌ها الزامی است و تمام بازی‌ها باید با این سیستم برگزار شوند. در همین راستا تا چند روز آینده نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران خواهند آمد و از زیرساخت‌های ورزشگاه‌های آزادی تهران و نقش جهان اصفهان و همچنین از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دو مجموعه بازدید خواهند کرد.

تارقلی‌زاده افزود: سایت AFC به صورت رسمی برنامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد که در آن میزبانی ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس و نساجی مازندران و ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان مشخص شده است.

او در پایان درباره وضعیت میزبانی از تیم‌های عربستانی هم گفت: از سال ۲۰۱۶ بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در زمین طرف برگزار می‌شد. این موضوع در کمیته مسابقات AFC باید تصمیم‌گیری شود و در نامه دریافتی که ما در این زمینه داشتیم، مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان را تا روز سه‌شنبه پنج سپتامبر (۱۴ شهریورماه) اعلام کند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72002
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی