يک شنبه 9 ارديبهشت 1403

چه کنیم؟

 چه کنیم؟
اگر اختلاف خطیر و نکونام حل نشود.
بازیکن سابق استقلال درباره تعطیلی مسابقات لیگ گفت: استقلال باید در این تعطیلی مسائل حاشیه‌ای را برطرف کند.

هادی شکوری، بازیکن سابق استقلال به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، درباره عملکرد آبی پوشان در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: فکر می‌کنم عملکرد استقلال در حد نام این تیم نبوده است و فقط توانسته در نتیجه گیری موفق عمل کند. نتایج این تیم باب میل هواداران بوده و در این تعطیلی باید مشکلات حاشیه‌ای این تیم حل شود و به یک بلوغ تاکتیکی مناسب برسد.

او درباره تعطیلی مسابقات لیگ ادامه داد: استقلال باید در این تعطیلی مسائل حاشیه‌ای را برطرف کند و تیم را برای ادامه مسابقات لیگ آماده سازد. کادر مدیریت و کادر فنی باید در جلسه‌ای مشکلات را حل کنند تا تیم بیشتر از این ضربه نخورد.

قالب استقلال شکل نگرفته است
بازیکن سابق استقلال درباره لیست تیم ملی تصریح کرد: به نظر من استقلال هنوز در قالب مناسب شکل نگرفته‌ و به همین دلیل است که نفرات کمی از این تیم به تیم ملی دعوت شده‌اند. بار دفاعی تیم بر روی چشمی و مرادمند است و آنها به حق به تیم ملی دعوت شده‌اند. حق استقلال این نیست و امیدوارم این بازیکنان در تیم ملی ابروداری کنند.

نکونام و خطیر همدیگر را تحمل کنند
شکوری درباره اختلاف خطیر و نکونام بیان کرد: یک سوال دارم اگر اختلاف آنها حل نشود چاره دیگری وجود دارد؟ باید همدیگر را تحمل کنند چون الان وقت عوض کردن هیچ کدام از آنها نیست. شرایط الان طوری است که بین بد و بدتر باید یکی را انتخاب کنیم.

حسینی جواب منتقدان را داد
او درباره عملکرد حسینی در فصل جاری لیگ برتر تصریح کرد: با فشاری که ابتدای فصل روی حسینی وجود داشت توانست عملکرد خوبی داشته باشد. حسنی چند سال است که در استقلال حضور دارد و در جام جهانی باز کرده است و با عملکردش توانست جواب منتقدان را بدهد.

شکوری در پایان درباره پیش بینی‌اش از داربی پیش رو گفت: زود است درباره داربی صحبت کنیم اما این را بگویم نتیجه داربی در سرنوشت مدیریت و کادرفنی تاثیرگذار است.

http://www.abai.ir/News/1/72009
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی