شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاريخ:نوزدهم شهريور 1402 ساعت 10:56
کد : 72016

تیم ملی بسکتبال لتونی

تیم ملی بسکتبال لتونی
پنجم شد
تیم ملی بسکتبال لتونی با پیروزی قاطع مقابل لیتوانی، رتبه پنجم جام جهانی ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، در ادامه بازی‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، امروز (شنبه - ۱۸ شهریور ۱۴۰۲) دو دیدار رده‌بندی برای جایگاه‌های پنجم و هفتم برگزار شد که در پایان، تیم‌های اسلوونی و لتونی برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند.

در نخستین بازی امروز که برای مشخص‌شدن تیم‌های هفتم و هشتم جام جهانی برگزار شد، یاران لوکا دانچیچ در تیم ملی اسلوونی با نتیجه ۸۹ - ۸۵ برابر ایتالیا به پیروزی دست یافتند تا رتبه هفتم را به خود اختصاص دهند. ایتالیا نیز در رتبه هشتم قرار گرفت.

در دومین بازی نیز تیم شگفتی‌ساز لتونی، مقابل لیتوانی قرار گرفت تا تیم‌های رتبه پنجم و ششم جام جهانی مشخص شوند. این دیدار با برتری قاطع ۹۸ - ۶۳ لتونی به پایان رسید تا در نخستین تجربه جام جهانی‌اش، رتبه پنجم را کسب کند. لیتوانی نیز به رتبه ششم بسنده کرد.

لتونی که نخستین تجربه جام جهانی‌اش را پشت سر گذاشت، در این رقابت‌ها با برتری مقابل تیم‌های قدرتمندی چون ایتالیا، برزیل، اسپانیا و فرانسه به پیروزی دست یافت.

فردا نیز بازی‌های رده‌بندی و نهایی جام جهانی ۲۰۲۳ برگزار می‌شود. در بازی فینال آلمان و صربستان مقابل هم قرار می‌گیرند و در دیدار رده‌بندی هم آمریکا و کانادا به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72016
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی