پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403
تاريخ:نوزدهم شهريور 1402 ساعت 10:59
کد : 72017

استقبال آملی‌ها

استقبال آملی‌ها
از برترین تکواندوکار نوجوان آسیا

ورزش‌دوستان آملی از " آیناز نصیری" ملی پوش تیم تکواندو نوجوانان ایران که درمسابقات قهرمانی دختران آسیا صاحب گردن آویز طلا و صاحب عنوان فنی ترین ورزشکار مسابقات در ورود به زادگاهش به گرمی استقبال کردند.

مراسم استقبال از این ورزشکار ملی‌پوش آملی، از میدان علویان در ورودی شهر آمل تا خانه تکواندو شهید نجفدری این شهر برگزار شد.

در مراسم استقبال از این مدال‌آور مسابقات قهرمانی آسیا، جشمیدپناه رییس اداره ورزش وجوانان آمل، هیات رییسه تکواندو شهرستان آمل، جمعی از ورزشکاران رشته تکواندو وشهروندان آملی حضور داشتند.

" آیناز نصیری" ملی پوش آملی وزن ۵۹- کیلوگرم تیم ملی تکواندو دختران ایران درمسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، علاوه برکسب نشان ارزشمند طلای این رقابت‌ها، عنوان برترین دختر بازیکن آسیا را نیز از آن خود کرد.

استقبال آملی‌ها از برترین تکواندوکار نوجوان آسیا

آینازنصیری در بدو ورود به زادگاهش شهرستان آمل به خبرنگار ایسنا گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا، بهترین‌های هر وزن حضور داشتند و سطح مسابقات در این دوره فراتر از حد تصور بود.

وی افزود: با توصیه‌های کادرفنی، مقابل هر حریفی با برنامه و سبک خاصی مسابقه می‌دادم که تنوع برنامه‌ها و شناخته نشدن برای هر مسابقه باعث شده بود که بتوانم به راحتی و با امتیازهای بالا برابر حریفان صاحب پیروزی شوم.

عضو تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر ایران اضافه کرد: کسب این مدال یکی از بهترین مقام‌های چند سال اخیر در رشته تکواندو در شهرستان آمل در این رشته ورزشی برای بانوان بوده، امیدوارم که تداوم داشته باشد.

نصیری، ادامه حضور در رده‌های مختلف تیم ملی در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان درسال‌های آینده را از مهم‌ترین برنامه ورزشی خود در این رشته ورزشی اعلام و اظهار کرد: هدف نهایی هم ورزشکاران، به خصوص دورنمایی که برای خودم در تکواندو ترسیم کردم ان‌شاءالله کسب نشان خوش‌رنگ از مسابقات المپیک است.

به گزارش ایسنا، پرونده دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا پس از سه روز رقابت ۲۸۵ تکواندوکار از ۲۶ کشور در شهر بیروت کشور لبنان با قهرمانی تیم دختران و سومی پسران بسته شد.

تیم ملی۱۰ نفره دختران ایران در این دوره از مسابقات تاریخ‌سازی کرد و با کسب ۹ مدال(شش مدال طلا، دو نقره و یک برنز) عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تایلند نایب قهرمان شد و کره جنوبی روی سکوی سوم ایستاد.

برای تیم ملی تکواندو دختران ایران ساغر مرادی، آیناز نصیری، سوگند شیری، فرشته فتحی، غزال هوشمند و نیوشا شادلو شش مدال طلا، مطهره فتحی و روژان گودرزی دو مدال نقره و پرنیان نوری یک مدال برنز کسب کردند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72017
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی