چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403

پرتو آذر:

پرتو آذر:
هدفم گرفتن خوشرنگ‌ترین مدال است
ملی‌پوش دوچرخه سواری ایران با اشاره به تلاشش برای کسب خوش رنگترین مدال بازی‌های آسیایی هانگژو از آرزوی خود برای کسب سهمیه المپیک ایران و شاد کردن دل مردم ایران گفت.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایسنا، فرانک پرتوآذر، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در مورد آمادگی‌اش برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که شانس قطعی مدالم را با بد شانسی از دست دادم تا امروز یعنی پنج سال، تمام تلاشم را به کار بردم تا بتوانم بالاترین سطح آمادگی را برای این بازی‌ها داشته باشم. مدالی را که دوره قبلی از دست دادم را امسال جبران کنم و موجبات شادی دل مردم ایران را به دست آورم. مهمترین هدف و انگیزه‌ام این است که بتوانم بهترین خودم باشم و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم و با کسب مدال از نوع خوشرنگ‌ترین آن برای کشور و مردم عزیزم افتخارآفرینی کنم.

او افزود: با وجود کم و کاستی‌هایی که این چند سال در دوچرخه سواری وجود داشت، به عنوان ورزشکار تمام تمرکز و تلاشم را روی این مهم گذاشته که بتوانم در این بازی‌ها بهترین شرایط و آمادگی را داشته باشم و پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم. قطعا حضور من به عنوان تنها نماینده بانوان دوچرخه سواری مسئولیت سنگینی بر روی دوشم خواهد گذاشت اما این مسئولیت مهم را برای ایجاد امید و انگیزه بین دختران با استعداد و علاقه‌مند کشورم به جان می‌خرم‌ و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنم. شک‌ نکنید انگیزه بسیار زیادی برای نیل به این هدف یعنی بهترین بودن دارم.

پرتوآذر با اشاره به تلاش خود برای گرفتن سهمیه المپیک گفت: یکی از بزرگترین اهداف ورزشی من کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ برای دوچرخه سواری بانوان است، اتفاقی که تاکنون محقق نشده است هر چند درالمپیک گذشته خیلی به این هدف نزدیک شده بودم. یکی از رویاهای من است که این اتفاق را در تاریخ دوچرخه سواری ایران رقم بزنم. امید زیادی دارم در رقابت‌های کسب سهمیه پیش رو با حمایت ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، بهترین شرایط را برای حضور در این رقابت‌ها و به امید خدا کسب سهمیه المپیک داشته باشم.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/72031
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی